دیدار مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران با شهردار باقر شهر

دیدار مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران با شهردار باقر شهر
کدخبر : 581974

مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران با شهردار باقر شهر دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش شماواقتصاد: با هدف تداوم همکاری و تعامل بیش از پیش در ارائه خدمات شایسته تر به مردم جنوب تهران، نشستی با حضور مدیرعامل و جمعی از روسای شرکت پالایش نفت تهران با شهردار باقر شهر در روز شنبه ۱۴ مردادبرگزار شد.

در ابتدای این نشست آرمان فر مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون تولیدات و محصولات این شرکت، با اشاره به سهم موثر شرکت پالایش نفت تهران در تامین انرژی کشور گفت: پالایشگاه تهران با توجه نیاز روزافزون کشور به فرآورده های نفتی، همگام با برنامه های مشترک توسعه پالایشگاه های کشور پروژه های متعددی را برنامه ریزی و اجرا نموده است که برخی از آن ها در سال های گذشته به بهره برداری رسیده و تعدادی نیز در حال اجرا است.  

مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران تصریح کرد: این شرکت با آگاهی از مسئولیت های اجتماعی خود، نگاه جدی به کاهش پیامدهای حاصل از فرایندهای تولیدی و محصولات نهایی در سراسر چرخه عمر آن ها داشته و کاهش آلاینده های محیط زیست و مخاطرات انسانی را به بخشی جدایی ناپذیر از ارزش های محوری، اهداف کلان و اهداف استراتژیک خود تبدیل نموده است و تلاش می نماید همسایه خوبی برای شهروندان باقر شهر باشد.

وی تصریح کرد: عملکرد و دستاوردهای بارز شرکت در حفظ و نگهداشت بهینه سازمان، صیانت از محیط زیست، پرورش نیروی انسانی توانمند، بهبود کیفیت فرآیند تولید و فرآورده ها طی بیش از ۴۰ سال فعالیت پایدار علی رغم تحریم های ناجوانمردانه، موقعیت استراتژیک و اعتبار شرکت را در صنعت پالایش نفت کشور تقویت کرده است.

در ادامه این نشست همتی شهردار باقر شهر ضمن قدردانی و تمجید از عملکرد شرکت پالایش نفت تهران و تاثیر به سزای آن در اقتصاد منطقه اظهار داشت: اهمیت جایگاه پالایشگاه تهران بر هیچ کس پوشیده نیست . وجود پالایشگاه تهران یک فرصت است. خدا قوت می گوییم که در شرایط تحریم و لزوم تامین انرژی با تلاش بی وقفه مدیریت وکارکنان ساعی آن مجموعه آسایش خاطر هموطنانمان فراهم شده است.

همتی با تاکید بر تداوم همکاری و توسعه خدمات رسانی به منظور پیشبرد اهداف دستگاه های اجرایی منطقه باقرشهر بیان داشت: رویکرد سازنده و تعاملی مدیران شرکت پالایش نفت تهران قابل تقدیر است. بی شک همکاری شهرداری باقر شهر و پالایشگاه تهران در جهت حل موانع و انجام اقدامات بنیادین جهت آسایش و رفاه مردم باقر شهر روزهای خوبی را برای اهالی جنوب پایتخت رقم خواهد زد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: