قیمت برنج | قیمت برنج پاکستان

جدیدترین قیمت برنج پاکستانی درجه یک | جدول (طبیعت، ۳۸۶، معطر، دانه‌بلند و...)

جدیدترین قیمت برنج پاکستانی درجه یک | جدول (طبیعت، ۳۸۶، معطر، دانه‌بلند و...)
کدخبر : 585171

قیمت برنج پاکستانی را در ادامه بخوانید

به گزارش شما و اقتصاد : بر اساس لیست قیمت برنج پاکستانی ، قیمت برنج پاکستانی ۳۸۶ دایانا در کیسه ۱۰کیلوگرمی به ۴۰۵ هزارتومان رسیده است. همچنین قیمت برنج پاکستانی طبیعت در کیسه ۱۰کیلوگرمی به ۶۰۰هزارتومان رسیده و قیمت برنج پاکستانی درجه یک طبیعت نیز ۹۰ هزارتومان گرانتر اعلام شده است.

همچنین قیمت برنج پاکستانی باسماتی نام آور نیز ۷۰۰هزارتومان برای وزن ۱۰کیلوگرمی اعلام شده است. قیمت برنج پاکستانی همسایه نیز در وزن ۱۰کیلوگرمی به ۴۶۰ هزارتومان رسیده است.

بهترین برنج پاکستانی درجه یک از برند هاشمی میریان نیز کیلویی ۸۰هزارتومان قیمت خورده است. قیمت برنج دانه بلند سفید خوشبخت نیز ۶۳۰هزارتومان اعلام شده است.

قیمت انواع برنج پاکستانی در بازار

نوع محصول وزن قیمت(تومان)

برنج پاکستانی طبیعت ۱۰ کیلوگرم ۶۰۰,۰۰۰

برنج پاکستانی درجه یک طبیعت ۱۰ کیلوگرم ۶۹۰,۰۰۰

برنج پاکستانی همسایه ۱۰ کیلوگرم ۴۶۰,۰۰۰

برنج پاکستانی سوپر باسماتی کندوان ۱۰ کیلوگرم ۶۹۰,۰۰۰

برنج پاکستانی ۳۸۶ دایانا ۱۰ کیلوگرم ۴۰۵,۰۰۰

برنج پاکستانی دانه بلند سفید خوشبخت ۱۰ کیلوگرم ۶۳۰,۰۰۰

برنج پاکستانی سوپر کرنل زرین برکت ۵ کیلوگرم ۴۵۰,۰۰۰

برنج پاکستانی سوپر باسماتی نفیس ۱۰ کیلوگرم ۸۰۰,۰۰۰

برنج پاکستانی سوپر باسماتی نام آور ۱۰ کیلوگرم ۷۰۰.۰۰۰

برنج پاکستانی سوپر کرنل باسماتی بیتمز ۱۰ کیلوگرم ۷۱۵,۰۰۰

برنج پاکستانی سوپر باسماتی زیتون طلایی ۱۰ کیلوگرم ۶۹۰,۰۰۰

برنج پاکستانی سوپر باسماتی هاشمی میریان ۱۰ کیلوگرم ۸۰۰,۰۰۰

آیا برنج پاکستانی ضرر دارد؟

یکی از مواردی که خیلی روی آن مانور داده می شود وجود آرسنیک در برنج پاکستانی و هندی است. آرسنیک نوعی سم خطرناک است که در صورت مصرف مداوم و بیش از حد و البته ورزش نکردن و عدم برنامه صحیح زندگی ممکن است باعث بروز بیماری هایی همچون سرطان شود. اما لازم به ذکر است که آرسنیک تنها معطوف به برنج پاکستانی یا هندی نیست. حتی این سم ممکن است در هر محصول کشاورزی دیگری موجود باشد.

حتما تعجب کردید و می خواهید علت آن را بدانید. در واقع آرسنیک نتیجه صنعتی شدن زندگی بشر است و به دلیل ریختن پسماندها در آب، این سم معمولا در منابع آبی غیر تصفیه وجود دارد. حال از آنجا که همین آبها برای محصولات کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرند بنابراین وجود آرسنیک در آنها امری عادی است. اما اندازه آرسنیک دارای استاندارد است و زمانی خطرناک می شود که از این حد استاندارد فراتر رود.

خوشبختانه بررسی های لازم بر روی برنج پاکستانی صورت گرفته و مشخص شده آرسنیک موجود در این محصولات (حداقل آن دسته از برنج هایی که وارد ایران می شوند) بیشتر از حد مجاز نیست. پس در این یک مورد نگران نباشید. زیرا برنج پاکستانی نمی تواند سرطان زا باشد.

*اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است. فهرست قیمت برخی از انواع برنج موجود در بازار در جدول بالا آمده است. جهت اطلاع از جدیدترین قیمت مواد غذایی در بازار به سرویس "مواد غذایی" در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: