سفر | سفر ۳ روزه به اصفهان

یک سفر ۳روزه به اصفهان چقدر هزینه می بره ؟

یک سفر 3روزه به اصفهان چقدر هزینه می بره ؟
کدخبر : 588468

بررسی هزینه های تور مسافرتی اصفهان در آذر ماه ۱۴۰۲ به شرح جدول زیر است؛

به گزارش شما اقتصاد : اصفهان یکی از زیباترین و تاریخی ترین شهرهای کشور است. علاوه بر ایرانی ها؛ خارجی ها نیز علاقه شدیدی به بازدید از بناهای تاریخی و سنتی اصفهان دارند. اصفهان را می توان جزو یکی از توریستی ترین شهرهای ایران و جهان نامید.

اصفهان شهری است که همه ما ایرانی‌ها حداقل یک‌بار به آن سفر کرده یا در مورد زیبایی‌های آن شنیده‌ایم. این شهر پس از اسلام به‌عنوان پایتخت صفویان برگزیده شد و آثار تاریخی زیادی از این عصر را در خود جای داده است. سالانه میلیون‌ها گردشگر خارجی برای بازدید از جادوی معماری ایرانی با تور مسافرتی اصفهان به این شهر زیبا  می‌آیند.

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تور گردشگری داخلی این هفته در خصوص تور مسافرتی هوایی به اصفهان ؛ برای ۲ شب اقامت در هتل ونوس مبلغ۴,۱۰۰,۰۰۰ تومان و برای ۳ شب اقامت مبلغ۴,۹۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

این در حالی است که هتل پارسیان کوثر  برای همین نوع سفر قیمت ۲ شب اقامت را مبلغ۵,۸۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت ۳ شب اقامت مبلغ ۷,۵۰۰,۰۰۰ تومان تعیین شده است.

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد.

قیمت تور هوایی اصفهان ( آذر ماه ۱۴۰۲)

هتلدرجه هتلمدت اقامتقیمت / تومانپارسیان کوثر۵۲ شب۵,۸۰۰,۰۰۰۳ شب۷,۵۰۰,۰۰۰آسمان۴۲ شب۴,۹۰۰,۰۰۰۳ شب۶,۲۰۰,۰۰۰ونوس۲ شب۴,۱۰۰,۰۰۰۳ شب۴,۹۰۰,۰۰۰

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: