بانک مسکن

تقدیر رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از مدیرعامل بانک مسکن

تقدیر رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از مدیرعامل بانک مسکن
کدخبر : 588748

سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام‌خمینی‌(ره) با اهدای لوحی از اقدامات بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به نیازمندان و مددجویان قدردانی کرد.

در این تقدیرنامه از مدیرعامل بانک مسکن و تلاش کارکنان این بانک برای پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به نیازمندان و مددجویان مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) تقدیر شد.

بر این اساس، یکی از اهداف اصلی و حائز اهمیت پرداخت این تسهیلات، یاری رساندن به اقشار آسیب پذیر جامعه و مرتفع کردن بخشی از مشکلات آن‌ها بر اساس شاخص‌هایی همچون ۳ دهک پایین درآمدی، زنان سرپرست خانوار، سالمندان و ... است.

بانک مسکن از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه، ۹ هزار و ۷۰۶ فقره تسهیلات ودیعه مسکن به مبلغ ۴ هزار و ۸۳۴ میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد پرداخت کرده است.

همچنین ۲ هزار و ۷۶۳ فقره تسهیلات ودیعه مسکن به ارزش یک هزار و ۹۱۱ میلیارد ریال نیز در سال جاری به مددجویان سازمان بهزیستی کشور پرداخت شده است.

طی سال ۱۴۰۱ نیز بانک مسکن در مجموع ۲۵ هزار و ۴۲۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی، خرید، ساخت و ودیعه مسکن به مبلغ ۱۹ هزار و ۷۰۸ میلیارد ریال به معرفی شدگانِ کمیته امداد و سازمان بهزیستی اعطا کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: