قیمت سکه

قیمت سکه و نیم سکه چقدر شد؟ | قیمت نیم سکه در آستانه انفجار

قیمت سکه و نیم سکه چقدر شد؟ | قیمت نیم سکه در آستانه انفجار
کدخبر : 589135

امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۲ میلیون و ۴۵۸ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

به گزارش شماواقتصادقیمت سکه در بازار دارای اهمیت ویژه ای است. مهم ترین عواملی که بر قیمت سکه در ایران تاثیر گذارند می توان به قیمت جهانی طلا، وجود انتظارات تورمی، نوسانات نرخ ارز، نوسانات شاخص سهام و تحریم های بین المللی اشاره کرد. قیمت سکه غیر قابل پیش بینی است و ممکن است با توجه به تحولات روز قیمت سکه صعودی و یا نزولی شود.

قیمت سکه و نیم سکه چقدر شد؟

قیمت نیم سکه در آستانه ۱۵.۵ میلیونی شد. قیمت سکه تمام چند شد؟ امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۲ میلیون و ۴۵۸ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

قیمت طلا تحت تأثیر عدم پایداری و عوامل مختلفی قرار دارد. عواملی مانند عرضه و تقاضا، سیاست های مالی و اقتصادی دولت، تورم، نرخ ارز، شرایط جهانی، بحران های سیاسی و اقتصادی می توانند بر قیمت سکه و طلا تأثیرگذار باشند. برای مثال، افزایش عرضه سکه و طلا به بازار می تواند منجر به کاهش قیمت آن ها شود؛ در حالی که کاهش عرضه می تواند باعث افزایش قیمت آن ها شود.

هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۲ میلیون و ۴۵۸ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۲۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

 در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۱۰ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، ۱۰ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر انس طلا در بازارهای جهانی ۲۰۰۶ دلار است.

در معاملات امروز (یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار امریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۲ هزار و ۵۱۳ تومان و نرخ حواله دلار نیز به ۳۸ هزار و ۶۴۸ تومان رسیده است.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۵ هزار و ۷۷۳ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۴۱ هزار و ۶۱۱ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش قیمت نسبت به روز کاری گذشته ۱۱ هزار و ۵۷۶ تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۵۲۳ تومان است

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: