بازنشستگان فرهنگی | برگ سهام موقت

بازنشستگان فرهنگی بخوانند| جزییات برگ موقت سهام ارزش مالکانه بازنشستگان

بازنشستگان فرهنگی بخوانند| جزییات برگ موقت سهام ارزش مالکانه بازنشستگان
کدخبر : 590473

بازنشستگان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان با مراجعه به سوپراپلیکیشن و وب‌سایت موسسه می‌توانند برگ سهام موقت خود را مشاهده کنند که شامل مشخصات فردی و تعداد سهام تخصیص یافته به هر بازنشسته است.

به گزارش شما و اقتصاد:  ارزش اسمی سهام بازنشستگان فرهنگی مطابق قوانین سازمان بورس ۱۰۰۰ ریال است اما ارزش واقعی سهام پس از طی مراحل فنی و اجرایی و واگذاری آن به بازنشستگان فرهنگی براساس سازوکارهای بازار سرمایه و پس از کشف قیمت مشخص خواهد شد.

اولین مرحله تخصیص سهام ارزش مالکانه به بازنشستگان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان پس از ۲۸ سال در روز ۶ آذر ۱۴۰۲ اجرا شد و طی آن حدود ۸۷۰ هزار نفر از اعضای صندوق که تا پایان اسفند ۱۴۰۱ بازنشسته شدند، برگ موقت سهام دریافت کردند.

در این مرحله حدود ۱۰ درصد از دارایی‌های صندوق در قالب سهام شرکت سرمایه‌گستر سهند به بازنشستگان اختصاص پیدا کرده و این فرآیند تا تخصیص و واگذاری سایر دارایی‌های موسسه ادامه خواهد یافت.

ارزش مالکانه فرهنگیان شاغل عضو موسسه، به دلیل تداوم واریزی ماهانه تا زمان بازنشستگی نزد صندوق محفوظ بوده و بر ارزش آن افزوده می گردد و در زمان بازنشستگی به آنها واگذار خواهد شد.

بازنشستگان عزیز می‌توانند از طریق سوپر اپلیکیشن فرهنگیان به آدرس www.szf.satpay.ir و سایت صندوق به آدرس mb.szf.ir گواهی موقت سهام خود را مشاهد و دریافت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر:

  • بازنشسته عضو صندوق

    برگ سهام موقت رادیدیم.چه کنیم؟باید برا اعداد وارقامش ذوق کنیم.؟چندین سال عضو بودیم.چه سودی برامون داشته؟الان هم که بازنشسته شدیم وبه ثانیه بعدش هم امید نیست.چه کنیم؟به همه کسانی که در ارزش مالکانه دستی داشتند،خسته نباشی میکوییم.امید داریم که ایندگان از ان بهره ببرند.سپاس
    ججج