ایران خودرو

افزایش شدید ماشین های ایران خودرو | قیمت تارا میلیاردی شد؟

افزایش شدید ماشین های ایران خودرو | قیمت تارا میلیاردی شد؟
کدخبر : 591537

در روزهای گذشته شاهد افزایش قیمت شدید خودرو علی الخصوص ماشین های ایرانخودرو در بازار بوده ایم، در این مطلب به بررسی قیمت محصولات ایرانخودرو پرداخته ایم که در ادامه خواهید خواند.

به گزارش شماواقتصاد: شنیده ها حکایت از آن دارد که قیمت خودرو در بازار آزاد با افزایش قیمت همراه بوده است. این افزایش قیمت به گونه ای بوده است که کاملا به چشم می آید و برخی خودرو ها تا ۱۵ میلیون تومان افزایش قیمت پیدا کرده اند.

قیمت محصولات ایران‌خودرو در بازار آزاد امروز سه‌شنبه ۱۹ دی بین پنج تا ۱۵ میلیون افزایش پیدا کرد.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف‌شیشه‌ای که جزو گرانقیمت‌ترین سواری‌های داخلی است، امروز سه‌شنبه ۱۹ دی در بازار آزاد ۱۵ میلیون گران شده و از این حیث بیشترین رشد قیمت را بین محصولات ایران‌خودرو به ثبت رسانده است.

قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف‌شیشه‌ای در بازار آزاد به ۸۸۵ میلیون تومان ارتقا پیدا کرد و همزمان مدل‌هایی مثل پارس سال، تارا دنده‌ای، تارا اتوماتیک V۲، تارا اتوماتیک V۴، دنا پلاس، دنا پلاس شش‌دنده و دناپلاس توربو اتوماتیک ۱۰ میلیون گران شدند.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲، پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما، ۲۰۷ دنده‌ای فرمان برقی، سورن پلاس دوگانه‌سوز و سورن پلاس بنزینی هم با رشد قیمت پنج میلیونی روانه بازار شدند. قیمت روز محصولات ایران‌خودرو را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: