شهردار منطقه ۲۰

همیاری نهادهای خدمات رسان در رفع ناایمنی ساختمان‌ها حائز اهمیت است

همیاری نهادهای خدمات رسان در رفع ناایمنی ساختمان‌ها حائز اهمیت است
کدخبر : 592155

شهردار منطقه ۲۰ همیاری نهادهای متولی و دستگاه های خدمت رسان، برای اجرایی شدن دستور العمل ها و رسیدگی به وضعیت موجود ساختمان‌ های ناایمن را مهم برشمرد.

به گزارش شماواقتصاد: رضا شنگی در جلسه کمیته ایمنی ساختمانهای نا ایمن که با حضور معاونین، شهرداران نواحی، نمایندگان سازمان آتش نشانی،اداره برق و دادگستری شهرستان ری برگزار شد، افزود: با توجه به اهمیت مباحث ایمنی، مدیران اجرایی منطقه با همکاری کارشناسان سازمان آتش نشانی ضمن بازدید از ساختمان‌های پر خطر، نسبت به احصاء موارد ناایمن و مرحله بندی رفع آنها اقدام نمایند.

شنگی با اشاره به اولویت ایمن سازی مجتمع های مسکونی ناایمن و اهمیت امنیت جان شهروندان یادآور شد: با توجه به مشکلات مجتمع مسکونی غدیر ری اقدام ضروری از سوی شهرداری ناحیه انجام شود.

شهردار منطقه همیاری نهادهای متولی و دستگاه قضائی برای اجرایی شدن دستور العمل ها و رسیدگی به وضعیت موجود این ساختمان‌ها را مهم بر شمرد و اظهار داشت: خوشبختانه همدلی مسئولین ارشد شهرستان ری و تعامل دستگاه‌های خدمت رسان موجب تسریع ایمن سازی ساختمانها می شود.

در این جلسه مقرر شد با توجه به جلسات مستمر برای رفع معضل گود فاتح،مشاور مربوطه جهت تایید ایمنی گود تعیین و همچنین جلسه مشترک با هیئت مدیره جدید بازار قدیم ری به منظور رفع موارد ناایمنی این محل تشکیل شود.




روابط عمومی شهرداری منطقه ۲٠

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: