تیم ملی ایران

نمایش درخشان در آخرین بازی | دشمنی ایرانی‌ها با VAR افزایش یافت

نمایش درخشان در آخرین بازی | دشمنی ایرانی‌ها با VAR افزایش یافت
کدخبر : 592698

تیم ملی ایران در قالب جام ملت‎های آسیا امروز در سومین دیدار با امارات بازی کرد.

به گزارش شما و اقتصاد، تیم ملی ایران یکی از مدعیان جام ملت‌های آسیا است. تیم ملی ایران عازم قطر شده است. تیم ملی ایران در بازی نخست جام ملت‌ها در مقابل فلسطین قرار گرفت. تیم ملی ایران در نخستین بازی توانست با ۴ گل پیروز شود. ستاره‌های بسیاری در تیم ملی ایران بازی می‌کنند.

تیم ملی ایران در قالب جام ملت‎های آسیا امروز در سومین دیدار با امارات بازی کرد.

این بازی از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه آغاز شد و مهدی طارمی در دقیقه ۲۷ روی پاس سردار آزمون گل نخست را برای تیم ملی ایران زد.

در دقیقه ۳۳ بازی نیز علی قلی‌زاده با یک ضربه سر شیرجه‌‎ای ارسالی که از سمت چپ انجام شده بود را به گل تبدیل کرد، که پس از بررسی مجدد توسط کمک داور ویدیویی این گل به دلیل آفساید، مردود اعلام شد.

پیش از پایان نیمه اول بازی نیز، صادق محرمی به علت مصدومیت زمین بازی را ترک کرده و جای خود را به رامین رضائیان داد.

در دقیقه ۶۳ نیز محمدحسین کنعانی زادگان در تلاش برای دفع توپ برخوردی با مهاجم امارات داشت که پس از بازبینی صحنه پنالتی اعلام شد و علیرضا بیرانوند توانست پنالتی یحیی الغسانی را سیو کند.

در دقیقه ۶۵ بازی نیز تیم ملی ایران که با روحیه بیش‌تری بازی را دنبال می‌کرد، توانست حمله‌ای را تدارک ببیند تا باری دیگر مهدی طارمی روی پاس زیبای سردار آزمون گل دوم را برای تیم ملی ایران بزند.

بلافاصله پس از گل دوم تیم ملی ایران در دقیقه ۶۸ فرصت دیگری برای تیم ملی ایران به وجود آمد که سردار آزمون توانست پاس مهدی طارمی را به گل تبدیل کند ولی پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفت.

در دقیقه ۸۱ نیز یک حمله از تیم ملی ایران صورت گرفت که ضربه اول توسط دروازه بان سیو، ضربه دوم به تیرک خورد و توپ در مقابل محبی افتاد که با یک ضربه دقیق ایران را به گل سوم رساند ولی پس از بررسی توسط کمک داور ویدیویی این گل نیز مردود اعلام شد.

در پایان ۹۰ دقیقه داور ۱۳ دقیقه وقت اضافه اعلام کرد که در دقیقه سوم وقت اضافه یحیی الغسانی با یک بقل پا دروازه علیرضا بیرانوند را باز کرد.

در ادامه دقایق بازی نیز بازیکنان تیم ملی ایران با پاسکاری در میانه میدان، بازی را مدیریت کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر:

  • نوروزی

    بازیکنان تیم ملی دراین مسابقه بسیار عالی بازی کردنند وامیدوارم در ادامه مسابقات هم همین روند رو به رشد خود را ادامه دهند