وام اشتغال زایی مددجویان

خبر فوری از وام اشتغال زایی مددجویان| مددجویان بخوانند

خبر فوری از وام اشتغال زایی مددجویان| مددجویان بخوانند
کدخبر : 593166

با مصوبات اخیر مجلس شورای اسلامی و بررسی لوایح بودجه سال۱۴۰۳ کل کشور، اعتبار تخصیص داده شده برای اشتغال معلولان با کاهش و بودجه‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد افزایش خواهد داشت.

به گزارش شما و اقتصاد: وام اشتغال زایی مددجویان یکی از وام های مهم با اهمیت است، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بند ب تبصره ۲ لایحه مصوب کردند، با هدف حمایت از اشتغال در چهارچوب مصوبات هیئت امنای حساب پیشرفت و عدالت، معادل هفتصد و پنجاه میلیارد (۷۵۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال تسهیلات جزء (۸) منابع بند «الف» این تبصره بر اساس قوانین مربوط به کمیته امداد امام خمینی (ره) معادل سیصد و پنجاه هزار میلیارد (۳۵۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و به سازمان بهزیستی کشور معادل یکصد و پنجاه هزار میلیارد (۱۵۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰)ریال اختصاص می‌یابد.

وام

در ادامه حتما بخوانیدمابه‌التفاوت مستمری سال ۱۴۰۲ مددجویان بهزیستی کشور پرداخت نخواهد شد

این مصوبه نشان می‌دهد شرایط تسهیلات اشتغال‌زایی مددجویان بهزیستی کشور در سال آینده وضعیت بدتری را نسبت به سال‌های اخیر خواهد داشت.

گفتنی است؛ تسهیلات اشتغال بهزیستی در سال گذشته معادل ۱۰، سال جاری ۵ و سال آینده ۱۵ همت خواهد بود و تسهیلات اشتغال کمیته امداد در سال گذشته ۱۵، امسال ۲۰ و سال آینده ۳۵ همت خواهد بود.

منبع: شهرآرا نیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: