تقدیر از شرکت ذوب آهن اصفهان با اهدای لوح سپاس

ذوب‌آهن اصفهان شرکت نمونه حوزه حمل و نقل سال ۱۴۰۲ شد

ذوب‌آهن اصفهان شرکت نمونه حوزه حمل و نقل سال ۱۴۰۲ شد
کدخبر : 594673

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خواف از مدیریت عامل محترم شرکت ذوب آهن اصفهان، جناب آقای دکتر کوهی به خاطر تلاش‌های بی‌وقفه در حوزه کاری و تأمین راه‌های سبز و آرام با هدایت لوح سپاس، تقدیر کرد.

به گزارش شماواقتصاد: در این اظهارنامه، به نمایندگی از آقای ابراهیمی که نقش بسزایی در حوزه حمل و نقل شهرستان خواف داشته، تشکر و تقدیر فراوان شده و شرکت ذوب آهن اصفهان به عنوان شرکت نمونه سال ۱۴۰۲ انتخاب شده است.

 

IMG-20240303-WA0005

 

امیدواریم که در راستای همواره رشد تولید و پیشرفت مطابق فرموده حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، این روند مثمر ثمر به نحو بهتری ادامه یابد.

در متن این لوح سپاس آمده است:

"الذی جعل لکم الأرض مهدأ وجعل لکم فیها سبلاً 

مدیریت عامل محترم شرکت ذوب آهن اصفهان 

جناب آقای دکتر کوهی 

حمد و سپاس خداوند متعال که تمام عالم و معرفت او عارف است و به عنایت بی علت او واقف قدم نهادن عرصه کاری، علاوه بر عزمی برخاسته از تعهد و ایثار و قدم های محکم و استوار بصیرتی دین مدار می طلبد. لذا به پاس ارزنده شرکت ذوب آهن اصفهان به نمایندگی آقای ابراهیمی که نقش مهمی در حوزه حمل و نقل شهرستان خواف و اینچنین به عنوان شرکت نمونه سال ۱۰۲ تقدیر و تشکر به عمل می آید. امید است در سالی که بنا به فرموده حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) که به نام مهار توم، رشد تولید مزین گردیده است، همچنان این روند بهتر از پیش ادامه داشته باشد. 

اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای

شهرستان خواف"

با این خبر مهم، امیدواریم شاهد تلاش‌های بی‌وقفه برای توسعه صنعت و اقتصاد کشور و نقش‌آفرینی‌های متعدد دیگر شرکت‌های توانمند در عرصه تولید و صنایع همانند ذوب‌آهن اصفهان‌ باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: