احمدی صدر خبر داد:

اجرای طرح ساماندهی کلونی های آسیب در تمامی بوستان های پایتخت

اجرای طرح ساماندهی کلونی های آسیب در تمامی بوستان های پایتخت
کدخبر : 595933

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اجرای طرح سراسری کاهش آسیب های اجتماعی در شهر تهران گفت: در این طرح تمامی بوستان های شهر تهران پایش و سپس ساماندهی کلونی های آسیب در دستور کار قرار دارد.

به گزارش شماواقتصاد: احمد احمدی صدر با بیان مطلب اظهار کرد: طرح ساماندهی سراسری کاهش آسیب های اجتماعی در کلانشهر تهران با همکاری مناطق ۲۲گانه و نواحی شهرداری از ۱۵ تا ۳۰ فرودین ماه سال جاری آغاز شد که در این راستا بخش قابل توجهی از کلونی های آسیب های اجتماعی پایتخت مورد ساماندهی قرار گرفته است.

وی افزود: این طرح متفاوت تر از طرح های دیگر است؛ چرا که پس از شناسایی و ساماندهی افراد آسیب دیده نقاطی که به نوعی کلونی و نقطه بی دفاع شهری تبدیل شده بود، توسط نیروهای پرتلاش خدمات شهری شهرداری نواحی پاکسازی می شود تا بستر این نقاط آسیب ساماندهی و برچیده شود.

احمدی صدر ادامه داد: بخشی از کلونی های آسیب در بوستان های جنگلی وجود داشت که با اجرای این طرح این کلونی ها در این بوستان ها شناسایی و ساماندهی شده است.

مدیر عامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده کلونی های آسیب با سامانه ۱۳۷ پلاس تماس بگیرند تا اقدامات برای رفع نقاط مورد نظر صورت گیرد.




روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: