رپورتاژ آگهی/

آموزش ارز دیجیتال با آکادمی آینده

آموزش ارز دیجیتال با آکادمی آینده
کدخبر : 555328

ارز دیجیتال چیست؟ چگونه کار می‌کند؟ چطور می‌توانم در آن سرمایه گذاری کنم؟ استخراج رمزارزها چگونه است؟ این‌ها سوالاتی است که این روزها مدام از خود می‌پرسیم. در این مقاله درباره‌ی آموزش ارز دیجیتال آکادمی آینده صحبت می‌کنیم و کامل‌ترین دوره ‌های آموزشی را باهم بررسی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

ارز دیجیتال چیست؟ چگونه کار می‌کند؟ چطور می‌توانم در آن سرمایه گذاری کنم؟ استخراج رمزارزها چگونه است؟ این‌ها سوالاتی است که این روزها مدام از خود می‌پرسیم. در این مقاله درباره‌ی آموزش ارز دیجیتال آکادمی آینده صحبت می‌کنیم و کامل‌ترین دوره ‌های آموزشی را باهم بررسی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

 

ارز دیجیتال چیست و چگونه کار می‌کند

ارز دیجیتال نوعی پول دیجیتال غیر متمرکز است که بر فناوری بلاک چین مبتنی ست. ارزهای دیجیتال در واقع یک وسیله‌ی مبادله‌ اند که دیجیتال و رمزگذاری شده هستند. بر خلاف ارزهای دیگر، هیچ مرجع مرکزی ای وجود ندارد که ارزش یک ارز دیجیتال را مدیریت و حفظ کند. در عوض، این وظایف به طور گسترده در بین کاربران یک ارز دیجیتال و از طریق اینترنت توزیع می‌شود. شما می توانید از ارزهای دیجیتال برای خرید کالاها و خدمات معمولی استفاده کنید. اکثر مردم مانند سایر دارایی ها، مثل سهام یا فلزات گرانبها، در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری می کنند. در حالی که ارز دیجیتال یک کلاس دارایی جدید و هیجان‌انگیز است، خرید آن می‌تواند مخاطره‌آمیز باشد، زیرا برای درک کامل نحوه عملکرد هر سیستم باید آموزش‌ ارز دیجیتال ببینید.

 

مزایای سرمایه‌ گذاری در ارز دیجیتال

ارزهای دیجیتال نسبت به سایر ارزها و دارایی‌ها مزایایی دارند. این مزایا عبارتند از:

⦁    معاملات آسان: تراکنش‌های رمزنگاری را می‌توان به راحتی، با هزینه کم و به شیوه‌ای خصوصی‌تر از اکثر تراکنش‌های دیگر انجام داد.

⦁    امنیت : از آنجایی که ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز مبتنی بر رمزنگاری و امنیت بلاک چین هستند، با امنیت بالا پرداخت را ایجاد می کنند.

⦁    زمان تسویه حساب کوتاه و کارمزد کم: تراکنش‌ها در کریپتو بسیار سریع و در عرض چند ثانیه انجام می‌شوند.

⦁    رشد تصاعدی صنعت: ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در سال 2013 حدود 1.6 میلیارد دلار بود و تا ژوئن 2021، به بیش از 1.4 تریلیون دلار افزایش یافت.

⦁    سود بالا: وقتی بیت کوین در سال 2009 آغاز شد، اساساً ارزشی نداشت، اما در نهایت به ده‌ها هزار دلار افزایش یافت. این نشان دهنده میلیون‌ها درصد سود است.

⦁    حفظ حریم خصوصی: شما می‌توانید با یک نام مستعار و به صورت ناشناس تراکنش مالی انجام دهید.

⦁    پوشش تورمی: تورم پولی زمانی رخ می‌دهد که بانک‌های مرکزی و دولت‌ها پول بیشتری چاپ می‌کنند و عرضه را افزایش می‌دهند، اما ارزهای دیجیتال غیر متمرکز اند.

⦁    پرداخت های برون مرزی: ارزهای دیجیتال هیچ توجهی به مرزهای ملی ندارند. شما در یک کشور می‌توانید بدون هیچ مشکلی برای شخصی در کشور دیگری پول ارسال کنید.

⦁    قابلیت استفاده همگانی: شما برای استفاده از کریپتو نیازی به مجوز از هیچ مقام مالی یا دولتی ندارید.

⦁    بازار 24ساعته: شما درهر ساعت از شبانه روز می‌توانید تراکنش مالی داشته باشید.

 

ورود به بازار ارز دیجیتال

حال که با مزایای رمزارزها آشنا شدید باید بدانید چگونه به این بازار وارد شوید. ورود به این بازار کار سختی نیست. برای این کار باید در یک صرافی آنلاین یک حساب کاربری ایجاد کنید. صرافی‌ یک واسطه میان معامله‌گران است و برای این کار کارمزد دریافت می‌کند. البته راه‌هایی وجود دارند که بتوانید این کارمزدها را به حداقل برسانید. این روش‌ها را می‌توانید در کلاس‌های آموزش ارز دیجیتال در مشهد یاد بگیرید. صرافی Binance یکی از معروف‌ترین صرافی‌های خارجی است.

 

تبدیل ارز دیجیتال به پول

برای تبدیل ارزهای خود به پول باید از صرافی‌های آنلاین استفاده کنید. به این نکته توجه داشته باشید که صرافی‌ها به دلیل جلوگیری از جرایم نقدی و پول‌شویی در صورت درخواست شما برای تبدیل رمز ارز به فیات، از شما می‌خواهند تا حساب خود را احراز هویت ((verify کنید. به عنوان مثال صرافی بایننس (Binance)  و یا بازار فارکس (Forex) می‌توانند ارز دیجیتال شما را به فیات تبدیل کنند. البته برای تبدیل ارز دیجیتالتان به ریال باید از صرافی‌های آنلاین داخل ایران استفاده کنید. صرافی نوبیتکس یکی از آن‌هاست. با شرکت در دوره‌های آموزش فارکس و آموزش ارز دیجیتال آگاهی خود را از نحوه کار با صرافی‌ها بالا ببرید.

 

اهمیت آموزش ارز دیجیتال

همه‌ی کسانی که وارد بازارهای مالی می‌شوند یک چیز می‌خواهند و آن هم سود است. برای موفقیت در بازار پر تب و تاب ارز دیجیتال نیاز به آموزش حرفه‌ای دارید. با یادگیری عمیق و اصولی می‌توانید مفاهیم بنیادی این بازار را به خوبی درک کنید و تحلیل‌های درست و به موقع انجام دهید. اگر بدون آموزش وارد این بازار شوید ممکن است تمام سرمایه خودتان را از دست بدهید. بازار ارز دیجیتال بر خلاف بازارهای مالی دیگر، بازار کوچکی است و این موضوع موجب تغییرات روند ناگهانی زیاد در بازار می‌شود. اینکه از این تغییرات به سود خود استفاده کنید یا ضرر کنید بستگی به دانایی شما از این بازار دارد. برای یادگیری این بازار می‌توانید در دوره‌های آنلاین و حضوری آموزش ارز دیجیتال در مشهد آکادمی آیندهشرکت کنید.

 

۱۰ ویژگی‌ یک دوره آموزشی کامل

امروزه به دلیل علاقه زیاد به ارزهای دیجیتال و تمایل سرمایه‌گذاری در آن، دوره‌های زیادی برای آموزش این بازار به وجود آمده‌اند، اما با این تنوع بالا کدام دوره بهترین است؟ در این‌جا به ویژگی‌های یک دوره‌ی آموزش ارز دیجیتال کامل می‌پردازیم:

 

⦁    آموزش شناخت رمز ارزها

⦁    آموزش تحلیل‌های تکنیکال و فاندامنتال

⦁    آشنایی با کیف پول و صرافی‌ها

⦁    آموزش استخراج و ماینینگ

⦁    آموزش مدیریت سرمایه

⦁    شناخت روانشناسی بازار ارزهای دیجیتال

⦁    برگذاری کارگاه‌های معاملاتی

⦁    پشتیبانی حرفه‌ای حتی پس از پایان دوره

⦁    بروز رسانی رایگان

⦁    ضمانت بازگشت وجه

دوره‌های آموزش ارز دیجیتال در مشهد آکادمی آینده تمام این ویژگی‌ها را داراست.

کلام آخر

در این مقاله به معرفی مقدمه‌ای از ارزهای دیجیتال و ویژگی‌های منحصر به فرد آن‌ها پرداختیم. درباره‌ی ورود به بازار و صرافی‌ها صحبت کردیم و در پایان ویژگی‌های یک دوره‌ی آموزشی کامل ارز دیجیتال را بررسی کردیم.

آکادمی آینده با چندین سال تجربه از ابتدا تا حرفه‌ای شدن شما را یاری می‌کند. آکادمی آینده توسط اساتید مجرب این حوزه آموزش ارز دیجیتال در مشهد را به صورت حضوری و آنلاین برگذار می‌کند. اگر می‌خواهید در موسسه‌ای موفق، جامع‌ترین دوره‌ی ارز دیجیتال را بگذرانید در آکادمی آینده ثبت‌نام کنید.

نویسنده: آیدا خراسانی


این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شما و اقتصاد صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شماو اقتصاد ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: