رپرتاژ آگهی

مهم ترین نکته مصاحبه کاری که باعث ورودم به شغل پردرآمد شد

مهم ترین نکته مصاحبه کاری که باعث ورودم به شغل پردرآمد شد
کدخبر : 569472

خیلی از ما تلاش می کنیم که مهارتی را یاد بگیریم و متخصص شویم و وقتی که می خواهیم در شرکتی معتبر وارد شویم در مصاحبه کاری رد می شویم. مهم ترین نکته ای که باید در نظر بگیرد این است که کارفرما بداند شما فرد مسئولیت پذیر می باشید، این مهم خصیصه ای است که آنان دوست دارد داشته باشید، من نیز الان در شرکتی کار می کنم که در حوزه خرما در حال فعالیت می باشد که از این طریق ثروت هنگفتی کسب می نماید. بد نیست شما هم در مورد این محصول بیشتر بدانید.

خرما ربی

خرما ربی ایران با توجه به مساعد بودن خاک کشور از لحاظ معدنی و مواد عالی جزو خرماهای ممتاز و درجه یک جهانی به حساب می آید لذا توجه خریداران بی شماری را چه در داخل کشور و چه خریداران برون مرزی به خودش جلب می کند.

در ارتباط با این موضوع که خرمای ربی را چگونه مصرف کنیم باید توجه داشته باشید که این نوع خرما به دلیل بافت نرم و طعم بسیار مطلوبی که دارد در صنایع مختلف غذایی از جمله شیرینی پزی، پخت انواع کلوچه های خرمایی و تهیه و تولید شیره خرما مورد استفاده واقع می شود.

خرما اصولا یک میوه کم ضرر است و اینکه خرمای ربی ضرر دارد یا خیر بستگی به میزان مصرف آن در هر شخص دارد و به همین دلیل خریداران بی شماراین محصول همواره در پی یافتن بهترین نوع آن در هر گوشه از جهان هستند.

 

 

خرما زاهدی

مصرف خرما زاهدی در ماه های آخر می تواند عضلات رحم را تقویت کند، برای بهبود دستگاه گوارش و درمان یبوست مصرف خرما فوق العاده می باشد و می تواند احتمال بروز سرطانهای دستگاه گوارش را کاهش دهد.

برای بهبود دستگاه گوارش حداقل ۲۰ تا ۳۵ گرم فیبر باید مصرف شود، باعث بهبود قابلیت ارتجاعی پوست می شود، چون دارای ویتامین دی و ویتامین ث می باشد با مشکلات پوستی مانند بثورات یا خارش مبارزه می کند خرما به دلیل ترکیباتی که دارد، می تواند خاصیت ضد پیری داشته باشد.

برای افزایش اصولی وزن توصیه می شود، خرما را به رژیم غذایی خود اضافه کنید، چون یک مطالعه حیوانی نشان می دهد، که مصرف پودر هسته خرما می تواند تا ۳۰ درصد باعث افزایش وزن شود.

 

 

image002 (8)

 

خرما برحی عسلی

خرما برحی عسلی که ممکن است به صورت برهی نیز نوشته شود، یکی از انواع خرما ها است که از نظر شکل ظاهری بسیار کوچک بوده و ریزترین نوع از خرما به شمار می رود.

بهترین شرایط آب و هوایی برای رشد این خرما هوایی است که همراه با باد گرم و شدید باشد و از این جهت در مناطقی مانند آبادان، خرمشهر، قصرشیرین و بندرلنگه به وفور کشت شده و مورد خرید و فروش قرار می گیرد.

یکی از انواع این خرما که طرفداران خاص خودش را دارد، خرما خارک برحی است که به رنگ زرد، با طعمی گس و شیرین در بازار موجود است.

 

 

image003 (6)

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: