رپرتاژ آگهی

نظم در کسب و کار دستگیره باعث میلیاردر شدن من شد

نظم در کسب و کار دستگیره باعث میلیاردر شدن من شد
کدخبر : 569485

نظم و انضباط در هر مسیری یکی از مهم‌ترین موضوعات است. کسانی که نظم و انظباط درستی ندارند به موفقیت نخواهند رسید و نمی‌توانند میلیاردر شوند. زمانی که کسب و کار دستگیره را راه اندازی نمودم، توانستم با تلاش بی وقفه و منظم به درآمد بسیار بالایی دست پیدا نمایم. از انواع محصولات حوزه کاری خودم می‌توانم به موارد زیر اشاره نمایم.

دستگیره درب ضد سرقت

همانطور که میدانید درب ضد سرقت محصولی است ایمن که مانع ورود راحت سارقان به منزل، شرکت و غیره می شود که معمولا درب ضد سرقت دارای یک یا دو دستگیره درب ضد سرقت ثابت می باشد. با خرید دستگیره های ضد سرقت امنیت خانه خود را فراهم کنید و با صرف هزینه های خیلی کم مانع از ضررهای بزرگ شوید، از این رو خرید و نصب دستگیره های ضد سرقت بسیار حایز اهمیت است.

یکی از ابتدایی ترین و تاثیرگذارترین و همچنین از مهم ترین اجزای ساختمان درب ورودی آن می باشد که مهم ترین اجزای این دربهای ضد سرقت نیز، دستگیره و یراق آلات آن می باشد.

دستگیره کابینت

امروزه لیست قیمت دستگیره کابینت لوکس مدرن متغیر می باشد. اصلی ترین جزء آشپزخانه، کابینت می باشد که بخش مهمی از دکوراسیون آشپزخانه را تشکیل می دهد. دستگیره کابینت ابزاری است که باعث زیبایی کابینت می شود. اگر در انتخاب دستگیره دقت نمایید و بهترین و مناسب ترین آن را انتخاب کنید سبب نمای زیبای اشپزخانه شما می شود. عوامل متعددی بر قیمت دستگیره کابینت موثر است مانند: متریال و روند آبکاری دستگیره ها که در این محتوا به طور کامل برای شما بیان می کنبم.

 

image002 (19)

 

حتما این ضرب المثل را شنیده اید (هیچ گرانی بی حکمت نیست و هیچ ارزانی بی علت) این جمله به این معنی است که هرمحصولی بر اساس میزان ارزشی که دارد قیمت گذاری می شود. این مثال برای دستگیره کابیینت لوکس هم تا حدودی صدق می کند اما همیشه صادق نیست.

 

دستگیره مخفی کابینت

البته وقتی که صحبت از دستگیره مخفی کابینت میشود ممکن است اولین چیزی که به فکر ما می آید دستگیره خم شده ی قدیمی و یا بدون طرح و یا با زاویه و یا حتی بدون زاویه می باشد و یا به این فکر کنید که آیا استفاده از این نوع دستگیره مناسب هستند یا خیر ؟

اما در و در حقیقت این طرز تفکر بسیار اشتباه و زیان آور است، حال چرا؟ زیرا وقتی تولید کنند در مصرف مواد در محصولات و کالا های خود کم کاری و کم فروش کند بعد از مدتی محصول هایش که بسیار بی کیفیت و نا مرغوب هستند به بازار فروش را پیدا می کنند تا خریداری شوند، اما در نهایت هیچکس حاضر نیست که بابت همچین محصولی بد و بی کیفیتی پولی بپردازد و آن را خریداری کند و همچنین به دوستان و نزدیکان خود نیز توصیه می کنند که از این فرد تولید کننده و برند کالایی خریداری نکنند.

اما حالا اگر از همان اول فرد حواس خود را جمع کند و دندان طمع را بکشد و دور بیاندازد، مواد خوب و مرغوبی را در استفاده از تولید کالا هایش به کار ببرد، در نهایت محصولات خوب و با کیفیتی را راهی بازار فروش میکند.

 

 

image003 (17)

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: