رپرتاژ آگهی

بدون سرمایه با من همراه شو تا به درآمد برسی

بدون سرمایه با من همراه شو تا به درآمد برسی
کدخبر : 569655

یکی از معضلات جامعه ی ما بی پولی است و هر چقدر هم که تلاش بیشتری بکنیم تا وقتی که در راه درست آن قرار نگیریم بی نتیجه خواهد بود زمانی که در راه موفقیت قرار بگیری و افراد موفقی همراه تو باشند هر روز شوق واشتیاق بیشتری برای کار کردن داری و خود من با یکی از این افراد موفق آشنا شدم و کمک کرد تا بتوانم در زمینه انواع اسانس ها بدون سرمایه موفق شوم و اگر شما هم میخواهی باید با ما همراه شوی در این مقاله هم چند نمونه از محصولاتم را معرفی کردم تا به دانش شما اضافه شود.

اسانس وانیل

تمام سرآشپزهای حرفه ای و حتی بانوان خانه دار تلاش می کنند با خرید اسانس وانیل مرغوب و باکیفیت بهترین طعم و عطر را به کیک یا کلوچه خود ببخشند و بدون شک استفاده از مواد اولیه درجه یک مهمترین بخش از آشپزی و شیرینی پزی محسوب می شود.

این محصول معطر علاوه بر طعم و عطر مطلوبی که دارد سرشار از ارزشهای غذایی بوده و فواید بسیاری برای سلامت انسان دارد که مهمترین آنها عبارتند از:

  • آنتی اکسیدانهای موجود در وانیل کمک می کند تا بدن توان مقابله با رادیکالهای آزاد را داشته و سیستم ایمنی بدن هم تقویت می شود به این ترتیب فرد مصرف کننده وانیل از بیماریهای مزمن در امان مانده و همچنین روند پیری سلولها به تاخیر خواهد افتاد.
  • از وانیل فقط اسانس به دست نمی آید بلکه روغن وانیل هم موارد مصرف متعددی داشته که به صورت موضعی استفاده شده و برای برطرف کردن اختلالات جنسی  موثر واقع می شود.

 

اسانس عسل

اسانس، فشرده شده چیزی را می گویند، مثلا حتی یک قطره از اسانس عسل سبلان دارای میزان عطر و بوی فراوان و تند است و می توان با آن مقدار بسیاری از یک ماده خوراکی را عطرآگین به بوی عسل کرد.

اسانس عسل گرگان از نمونه های بی نظیر و عالی این محصول است که بسیاری از کارخانجات صنعتی کشور برای تولید انواع مواد خوراکی به آن نیاز دارند.

تولید کننده گرگانی تلاش نموده تا بهترین نمونه از اسانس را به صورت بدون واسطه و مستقیم در بازار توزیع نماید. در این صورت تمام مصرف کنندگان می توانند اسانس را با قیمت تمام شده واقعی خریداری نمایند.

اسانس دارای قدرت بسیار زیاد از جهت عطر و طعم می باشد، لذا حتی چند قطره از اسانس می تواند میزان بسیاری از مواد خوراکی را طعم دار نماید، پس اسانس در اندازه بسیار کم مصرف می شود.

 

فف

 

اسانس به لیمو

در این قسمت از مقاله تصمیم داریم تا یکی دیگر از انواع اسانس مصرفی در صنایع مختلف را به شما معرفی کنیم در واقع اسانس به لیمو به دلیل خواص بسیار زیادی که دارد می توان یکی از پر کار برد ترین انواع اسانس نامید.

همان طور که می دانید این گیاه یکی از پر مصرف ترین گیاهان در طب سنتی می باشد و به همین دلیل که خواص بسیار زیادی دارد در این نوع از صنایع نیز مورد استفاده قرار می گیرد البته لازم به ذکر است که این اسانس علاوه بر خواص از طعم بسیار خوبی نیز برخوردار می باشد که این خود دلیل بسیار خوبی برای استفاده از این محصول در تولیدات مختلف می باشد. شما هم می توانید برای استفاده از این محصولات ما از سایت مجموعه ما دیدن فرمایید.

 

ففف

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: