رپرتاژ آگهی

از سرمایه کم به درآمد میلیاردی رسیدم

از سرمایه کم به درآمد میلیاردی رسیدم
کدخبر : 570531

بیشتر ثروتمندان خود ساخته از طریق ایجاد یک کسب و کار اختصاصی به ثروت دست پیدا کرده‌اند. برای ثروتمند شدن کافی است که کسب و کار اختصاصی خود را راه اندازی کنید و محصولات ارزشمندی به مشتریان عرضه کنید. من نیز از همین روش استفاده کردم و با شروع فعالیت جدیدم در حوزه انگشتر توانستم با اندک سرمایه ای که داشتم به درآمد میلیاردی برسم.

انگشتر مردانه

انگشترهای مردانه هم به صورت ساده و هم به صورت نگین دار تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرند، قبل از خرید محصول توجه نمایید که خواست شما چیست و دوست دارید چه مدل انگشتری خریداری کنید. همیشه دو عامل و فاکتور متفاوت موجب تعیین قیمت انگشتر مردانه می شود، یکی نگین و سنگی است که در انگشتر به کار می رود و دیگری طرح هایی است که روی رکاب انگشتر زده می شود.

اندازه رکاب و بزرگ و کوچکی آن نیز در قیمت گذاری بسیار حائز اهمیت می باشد، نگین های به کار رفته در انگشترهای مردانه اصولا از سنگ های عقیق، فیروزه، یاقوت و یا سنگ های بی نظیر دیگری می باشد که در طبیعت به راحتی یافت می شوند.

 

 

انگشتر یاقوت

تمام بانوانی که از این سنگ بسیار با ارزش یعنی انگشتر نقره یاقوت سرخ آفریقایی زنانه بهره برده اند، نسبت به ایجاد یک حس خوشایندی اذعان داشته اند و بر این باور بوده اند که توانسته اند از روحیه مضاعفی برخوردار شوند و یک اعتماد به نفس ویژه ای را نصیب خود نمایند به همین دلیل با وجود اینکه قیمت انگشتر یاقوت گران می باشد اما باز هم آن را خریداری می کنند.

لازم به ذکر است که انگشتر یاقوت سرخ آفریقایی زنانه می تواند به عنوان یک سنگ عشق نیز شناخته شود و تمام آقایانی که در صدد جلب نظر همسرشان می باشند، می توانند از این نمونه محصولات به عنوان یک تحفه گرانبها بهره برده و رضایت آنان را کسب نمایند.

 

 

ظظ

 

انگشتر جواهرات

انگشتر ها را می توان جزو زیباترین و منحصر به فرد ترین انواع وسایل تزیینی برای دست نامید که استفاده از آن با وجود اینکه قیمت انگشتر جواهرات گران می باشد در بین افراد مختلف از جمله زن و مرد و کودکان بسیار رایج و متداول می‌باشد، انگشتر ها دارای طرح رنگ و مدل های مختلفی می باشد که افراد بر اساس سلیقه شخصی خود اقدام به خرید و استفاده آنها می کنند.

می توان گفت برای اولین بار مصریان باستان اقدام به ساخت و استفاده از انگشتر برای مصارف قدرتی و حکومتی کردند، به طور معمول انگشتر حلقه ای از جنس فلز یا دیگر وسایل می باشد که جنبه زینتی و یا درمانی دارد، انگشتر ها معمولاً دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام دارای جسمی متفاوت میباشد بعضی از انگشتر ها نازک هستند و بعضی دیگر ضخیم بعضی از فلزات گرانبها ساخته شده اند و بعضی دیگر دارای قیمت های ارزان می باشد.

 

 

ظظظپ

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: