رپرتاژ آگهی

اولین قدم برای من ثروت آفرید

اولین قدم برای من ثروت آفرید
کدخبر : 573792

به سنی رسیده بودم که باید به دنبال کار و شغل می گشتم و دوست داشتم در مسیری قرار بگیرم که درآمدش افزایشی باشد و به همبن دلیل بررسی کردم و اولین قدم من در راه تجارت بود و توانستم در مدن زمان کوتاهی به ثروت بالایی برسم. با ما همراه باشید تا در این مقاله با انواع شیشه های دوجداره بیشتر آشنا شوید.

شیشه دوجداره سکوریت

بهتر است بدانید که یکی از عوامل مهم تفاوت قیمت انواع شیشه دوجداره سکوریت و سه جداره، شیشه ساختمانی وجود گاز میان دوشیشه یا عدم وجود گاز می باشد. گفتیم که تفاوت در ساختار و مواد  اولیه سازنده این نوع شیشه نیز جز عواملی است که سبب ایجاد وجه تمایز آنها می شود.

یکی از معیارهای این تفاوت در ساختار نیز همین وجود گاز در میان دوشیشه می باشد که غالبا گاز آرگون را به کار می برند. گاز آرگون جز گازهای  مهم عنصر جدول تناوبی  می باشد که در عین سبک بودن،  کمیاب و گران نیز می باشد.

ساختار سازنده شیشه های دو جداره غالبا از دولایه شیشه مخصوص  که در میان آنها با گازهای عایق مانند آرگون و یا حتی ممکن است خلا پر شده است و عایق بودن آن با وجود نوارهای درزگیر و رطوبت گیر نیز تکمیل خواهدشد.

وجود این گاز نجیب گران باعث بیشتر شدن اثر عایق این نوع شیشه خواهد شد.

 

 

شیشه دوجداره ساختمانی

استفاده از شیشه دوجداره ساختمانی ،مزایای زیادی دارد که در این قسمت به معرفی تک تک آنها می پردازیم.

یک پنجره نور کافی را در اختیار شما قرار می دهد، طبیعت را به کنارمان می آورد، احساس آرامش را به محیط زندگی ما منتقل می سازد و در نهایت یک پنجره خوب می تواند پاسخگوی سایر نیازهای اولیه ما بوده و به عنوان یک عایق حرارتی مناسب موجب مصرف کمترین میزان انرژی جهت دستیابی به تهویه مطبوع هوای داخل ساختمان گردد. استفاده ازهر متر مربع شیشه دوجداره منجر به صرفه جویی ۴۰ متر مکعب گاز در سال خواهد شد.

 

 

آراد برندینگ

 

شیشه دو جداره یخچال

شاید برایتان جالب باشد که میزان گرمای از دست رفته در فصل زمستان از شیشه دو جداره یخچال 4 میل منازل، به میزان بسیار کمی می باشد زیرا ضخامت بالای  این محصول در خصوص اتلاف انرژی  ستودنی است.

نکته حائز اهمیت دیگر در این خصوص بحث صرفه جویی در انرژی و فروش شیشه ساختمانی می باشد که با نصب این نوع شیشه شما از خروج هوای گرم یا سرد محیط داخلی به بیرون جلو گیری خواهید کند و هیچ انرژی اتلاف نخواهد شد که در این شرایط فضای داخلی منزل شما از لحاظ برودتی کاملا ایده آل خواهد بود.

 

 

آراد برندینگ

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: