رپرتاژ آگهی

رمز موفقیت و ثروتمندی را با هدفمند بودن کشف کردم

رمز موفقیت و ثروتمندی را با هدفمند بودن کشف کردم
کدخبر : 574280

صحبتم را با ضرب المثل نابرده رنج گنج میسر نمی شود شروع میکنم. در حقیقت تا زمانی برای کار و هدفی تلاش نکنیم آن مسیر به مقصد نخواهد رسید. من هم روزی تصمیم گرفتم عزمی راسخ در مسیر تجارتم پیشه کنم و تجارتم را آغاز کنم. حالا یکی از تاجرین موفق هستم و قصد دارم شما را با محصولاتم آشنا کنم.

بیل مکانیکی کوماتسو ۴۰۰

بیل مکانیکی کوماتسو ۴۰۰ یکی از بیل های مکانیکی پر طرفدار شرکت کوماتسو به شمار می رود که توانسته در این چند دهه خدمات بسیار خوبی را ارائه بدهد. این بیل مکانیکی فوق العاده در کار هایی مانند حفر گودال ها و چاله و همچنین راه سازی استفاده می شود. بیل های مکانیکی کوماتسو از دهه تقربیا 40 میلادی بازار بیل های مکانیکی را به دست گرفته و شرکت کوماتسو از آن زمان تا به حال یکی از بهترین تولید کننده ها به شمار می رود.

 

 

بیل مکانیکی کوماتسو 8000

بیل مکانیکی کوماتسو ۸۰۰۰ دو نوع چرخ لاستیکی و زنجیری دارد. این ماشین این ویژگی را دارد که بارهای بسیار سنگینی را از از درون کامیون به راحتی جا به جا کند به طوری که ذره ای روی موتر آن فشاری وارد نشود و هیچ تاثیر منفی روی موتور و خود ماشین ایجاد نمی شود.

 

 

آراد برندینگ

 

بیل مکانیکی کوماتسو 220

بیل مکانیکی کوماتسو ۲۲۰ دارای موتور دیزلی این بیل مکانیکی از نوع دیزلی است و به دلیل وجود خنک کننده های ویژه و توربوشارژ تقویت شده است و می تواند در نهایت 168 اسب بخار قدرت تولید کند. به دلیل مهندسی دقیق، حجم کاری این بیل مکانیکی حدود ۲۳ تن می باشد.

 

 

آراد برندینگ

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: