حقوق کارمندان | افزایش حقوق کارمندان | افزایش حقوق ها

حقوق کارمندان در سال ۱۴۰۳ چقدر افزایش می یابد ؟ | خبر خوش رئیس سازمان بودجه برای کارمندان رسید

حقوق کارمندان در سال 1403 چقدر افزایش می یابد ؟ | خبر خوش رئیس سازمان بودجه برای کارمندان رسید
کدخبر : 596301

خبر خوش و مهم رئیس سازمان بودجه درباره حقوق کارمندان رسید اگر می خواهید با آخرین جزئیات حقوق کارمندان در سال 1403 آشنا شوید با ما همراه باشید.

به گزارش شما واقتصاد :خبر خوش و مهم رئیس سازمان بودجه درباره حقوق کارمندان رسید اگر می خواهید با آخرین جزئیات حقوق کارمندان در سال ۱۴۰۳ آشنا شوید با ما همراه باشید تا آخرین جزئیات حقوق کارمندان را در اختیار شما قرار دهیم.

یکی از موضوعات مهم ویژه آغاز سال برای کارمندان و دریافت کنندگان حقوق، اطلاعات درباره افزایش حقوق و دستمزدها در سال جدید است.رییس سازمان برنامه درباره حقوق ۱۴۰۳ کارمندان خبری جدید و خوش داشت .

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: احکامی مانند ضرایب افزایش حقوق از ابتدای سال اجرا شده و با ابلاغ بخش دوم بودجه، به صورت رسمی ثبت خواهد شد. جزییات بیشتر درباره حقوق ۱۴۰۳ کارمندان را در ادامه در پرشین وی می توانید بخوانید .

داوود منظور تاکید کرد: احکامی مانند ضرایب افزایش حقوق و سایر احکام در بودجه از ابتدای سال اجرا شده و براساس جداول پرداخت ها انجام می‌شود و با ابلاغ بخش دوم، این احکام به صورت رسمی ثبت خواهد شد.

اعمال افزایش حقوق ها در سال جدید

وی با اشاره به نگاه تحولی در بخش دوم بودجه افزود: رویکرد تحولی در بخش دوم بودجه مربوط به توزیع اعتبارات است تا شاهد رضایت مردم باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: