“پرسیس رای بین” و “خدمات مبنا فرتاک آریا” همراهان تراکنش هفتم

“پرسیس رای بین” و “خدمات مبنا فرتاک آریا” همراهان تراکنش هفتم
کدخبر : 550579

شرکت های “پرسیس رای بین” و “خدمات مبنا فرتاک آریا” برای یک همکاری مشترک جهت ارائه سامانه ERP ویژه شرکت‌های پی‌اس‌پی، تفاهم‌نامه همکاری امضاء و از نسخه آلفای نرم‌افزار ERP رونمایی کردند.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از فابانیوز، با توجه به بزرگ‌شدن صنعت پرداخت در کشور و به تبع آن گسترده‌شدن منابع مورد استفاده شرکت‌های پی‌اس‌پی، روزبه‌روز اهمیت مدیریت یکپارچه منابع این غول‌های فناوری، بیش‌ از پیش اهمیت پیدا می‌کند و جای خالی یک سامانه جامع ERP در این صنعت، احساس می‌شود.

به همین منظور و با توجه به تخصصی‌بودن حوزه فعالیت این شرکت‌ها و خاص‌بودن فرایندهایشان، نمی‌توان از سامانه‌های ERP رایج و عمومی توقع یک پیاده‌سازی موفق را داشت.

از همین رو نیاز به یک ERP که از ابتدا مبتنی بر منابع، نیازها و فرایندهای شرکت‌های پی‌اس‌پی طراحی و تولید شده باشد، احساس می‌شد. در راستای پاسخ به این نیاز، تفاهم‌نامه‌ای میان مرتضی حسینی، مدیرعامل شرکت خدمات مبنا فرتاک آریا، به‌عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه اینفوتک با هدف یکپارچه‌سازی خدمات پرداخت الکترونیک و مدیریت ناوگان حمل‌ونقل عمومی که در سال ۱۳۹۳ تأسیس شد و حمید دانه‌کار، مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پرسیس رای بین که در سال ۱۳۹۱ توسط جمعی از افراد متخصص در زمینه‌های مختلف نرم‌افزاری جهت ارائه راهکارهای چابک سازمانی با رویکرد ERP کار خود را آغاز کرده، امضا شد، اطلاعات تکمیلی در خبرهای آتی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: