نمایشگاه تراکنش ایران/

یکتانت، حامی تبلیغاتی تراکنش هفتم

یکتانت، حامی تبلیغاتی تراکنش هفتم
کدخبر : 550581

یکتانت مجموعه‌ای است که تمام راه‌های دیجیتال مارکتینگ به آن می‌رسد و در آن تلاش دارد تا با نوآوری و خلاقیت، بهترین ابزارها، امکانات و آموزش‌ها را برای کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک فراهم سازد

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از فابانیوز، این پلتفرم اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ فعالیت خود را به عنوان رابطی میان کسب‌وکار‌ها به عنوان تبلیغ‌کننده و صاحبان رسانه به عنوان نمایش‌دهنده تبلیغات شروع کرد.

این پلتفرم از یک سو به دنبال کسب بهترین نتیجه برای تبلیغ‌کنندگان از طریق تبلیغات اینترنتی بوده و از سوی دیگر، ایجاد درآمد بالاتر برای رسانه‌های آنلاین را هدف قرار داده است.

پلتفرم یکتانت، امروز و پس از ۴ سال فعالیت در بازار دیجیتال مارکتینگ ایران، با ارائه سرویس‌هایی همچون پوش نوتیفیکیشن، تبلیغات ویدئویی، بنری و برخی خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی که برای نخستین بار در ایران ارائه شده، همچون تبلیغات همسان، تبلیغات هدفمند شامل کلیدواژه‌ای، رفتارمحور، موضوعی و ریتارگتینگ، هدف‌ پیش روی خود را تبدیل شدن به مقصد دیجیتال مارکتینگ ایران قرار داده و در این مسیر به دنبال پاسخ گویی به تمام نیاز‌های حوزه تبلیغات آنلاین است.

از این رو نیاز‌های متنوعی که موجب ایجاد یکتانت و ۷ شرکت زیر مجموعه آن شامل‌تریبون، نجوا، جریان، هارمونی، ادیوری، فرست ادز و یک لینک شده است.

 همچنین  محصولات جدیدی که یکتانت به صنعت دیجیتال مارکتینگ در ایران عرضه کرده پویا بودن را به وجود آورده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: