نمایشگاه تراکنش ایران/

ارتقاء خدمات شرکت‌ها در حوزه بانکی در تراکنش هفتم

ارتقاء خدمات شرکت‌ها در حوزه بانکی در تراکنش هفتم
کدخبر : 550824

معاونت عملیات فنی شرکت رایانه خدمت امید گفت: شرکت رایانه خدمات امید که پشتیبان سامانه corebanking بانک سپه است و مسئولیت بسیاری سنگینی از نظر تعداد مشتریان و ذینفعانی که از این بانک سرویس می‌گیرند به عهده این بانک است.

به گزارش شما و اقتصاد، حمید خسروی، معاونت عملیات فنی شرکت رایانه خدمات امید در گفت و گو با خبرنگار ستاد خبری هفتمین تراکنش ایران، درباره برگزاری هفتمین دوره نمایشگاه امید اظهار کرد: نمایشگاه تراکنش هرسال برگزار می‌شود و این رویکرد سبب شده تا این نمایشگاه جایگاه خوبی پیدا کند و باعث می‌شود تا فعالان صنعت بانکی دور هم جمع شوند .

وی افزود: این نمایشگاه سبب می شود تا رقبا به صورت دوستانه در کنار هم قرار گیرند رویکردی که سبب می شود فرصت‌هایی ایجاد شود تا سطح سرویس و خدمات شرکت‌ها افزایش یابد.

خسروی تاکید کرد: همانظور که مستحضر هستید امروزه مشتریان بسیار حساس شدند و دوستان ما در مجموعه امید تلاش می‌کنند بیشترین سرویس‌ها با بهترین کیفیت ارائه کنند.

وی با اشاره به اینکه میزان استقبال از نمایشگاه و حضور شرکت‌ها بسیار خوب است خاطرنشان کرد: با تولیتی که مجموعه فابا در برگزاری نمایشگاه داشته خداروشکر ظرفیت‌های این صنعت به نمایش گذاشته شده و به نوعی زحمتی که دوستان بانکی می‌کشند برای خودشان و مشتری‌های آنها به نمایش گذاشته شده است.

شایان ذکر است، ۲۲ مهرماه امسال با حضور بیش از ۱۲۰ نفر از مدیران ارشد نظام بانکی کشور و با سخنرانی دکتر خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و دکتر صالح آبادی رییس کل بانک مرکزی از برنامه های هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران به صورت رسمی رونمایی شد و بر حضور بانک ها و شرکت های فعال در حوزه فناوری های مالی تاکید شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: