مدیرعامل از مدیران استان‌ها خواست؛

توزیع مرسولات نمایشگاه مجازی کتاب را در اولویت قرار دهند

توزیع مرسولات نمایشگاه مجازی کتاب را در اولویت قرار دهند
کدخبر : 537967

مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: با توجه به نزدیک شدن به برپایی نخستین نمایشگاه مجازی کتاب، ضروری است توزیع کتاب‌های خریداری شده از این نمایشگاه در اولویت اقدامات شبکه قرار گیرد.

به گزارش  شماو اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، رمضانعلی سبحانی‌فر در جلسه با مدیران استان‌ها و مناطق پستی تهران که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: ارسال مرسولات این نمایشگاه در تمامی استانها به ویژه استانهای تهران، خراسان رضوی و قم که بیشترین مراکز انتشاراتی را دارند، باید در همان روز تحویل انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه با همکاری مدیران و تمامی کارکنان سطح شبکه از بحران انباشت مرسولات در پست گذشتیم و در حال حاضر توزیع مرسولات به روز شده است، تصریح کرد: کیفیت خدمات پستی باید در کنار افزایش شمار مرسولات ارتقا یابد.

معاون وزیر از سرعت و دقت در توزیع مرسولات به عنوان دو مولفه اصلی کیفیت خدمات یاد کرد و گفت: باید همواره این دو شاخص در کنار ثبت به موقع و صحیح مرسولات در سامانه، مورد رصد مدیران قرار گیرد تا خدشه ای به اعتماد مردم و نام و نشان پست وارد نشود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بحران شیوع کرونا موجب شد حجم زیادی از بسته‌های خرید اینترنتی مردم به پست سرازیر شود، اظهار داشت: مدیران استان‌ها باید تلاش کنند با طراحی و ایجاد پلتفرم ‌های جدید خدمات‌رسانی در دوران پس از کرونا، از ریزش درآمد و کاهش ترافیک مرسولات جلوگیری شود.

سبحانی‌فر این پلتفرم‌ها را شامل خدمات نیابتی سایر سازمان‌ها، پروژه جی‌نف، دفاتر ICT روستایی، بازار الکترونیک پست و سکوی تجارت الکترونیک عنوان کرد و گفت:  می‌توان در این بسترها، خدمات جدید و متناسب با نیاز روز دستگاه‌های دولتی، مردم و کسب و کارها را تعریف کرد.

مدیرعامل اهمیت بازنگری در قراردادهای همکاری با سایر بخش‌ها را نیز یادآوری کرد و گفت: با توجه به اینکه از ابتدای بهمن ماه تمامی قراردادهای همکاری به صورت متمرکز در سامانه PCM ثبت می‌شود، ضروری است این قراردادها براساس فرمت واحد و نرخنامه موجود منعقد و ثبت شود.

در  ادامه برخی از مدیران استان‌ها به تشریح مسایل و مشکلات استان خود در خصوص توزیع مرسولات پرداختند که راهکارهای لازم از سوی اعضای هیات مدیره و معاونین مدیرعامل ارایه شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: