معاون تنظیم مقررات مخابرات ایران در بیست ودومین نمایشگاه تلکام :

مخابرات ایران شبکه امنی برای تمام کشور فراهم می کند

مخابرات ایران شبکه امنی برای تمام کشور فراهم می کند
کدخبر : 549839

معاون تنظیم مقررات شرکت مخابرات ایران با حضور در رسانه «تی وی ما» نمایشگاه تلکام ۲۰۲۱، اظهار داشت: امروز، صنایع مختلف برای اینکه تولیدات خود را داشته باشند چاره ای ندارند جز استفاده از شبکه آی سی تی کشور و این شبکه یک بستر امنی را برای سایر صنایع وسازمان ها فراهم می کند . بنابراین استفاده از شبکه امن مخابرات در کشور احتمال هرگونه ناامنی و خطا را برای سازمان ها پایین می آورد.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از ستاد خبری نمایشگاه تلکام ،مهندس نادر صابری وند ، ضمن اعلام مطلب فوق اظهار داشت: مهمترین چالش معاونت تنظیم مقررات در شرکت مخابرات ایران ، تعرفه هاست که با وجود فناوری های جدید و هزینه هایی که با ارزبری بالا ، هر روز افزایش می یابد، در تامین بودجه لازم برای توسعه ، عادلانه نیست .

وی افزود: در صورت رفع این چالش هم مخابرات و هم مشتریان از مزایای آن استفاده خواهند کرد و اتفاقات خوبی برای شرکت مخابرات ایران خواهد افتاد .

مهندس صابری وند همچنین در خصوص برگزاری نمایشگاه امسال اظهار داشت : ارتباط وتعامل شرکت ها واپراتورها امسال در نمایشگاه بسیار خوب بود. هر چه این تعامل و ارتباط نزدیک تر وبیشتر باشد ، ارایه توانمندی ها به شرکای تجاری و ارایه خدمات و سرویس ها به مشتریان بیشتر و با کیفیت بهتری انجام خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: