عصر جدید | حواشی عصر جدید | اخبار عصر جدید | فینالیست های عصر جدید | خوانندگان عصر جدید

ببینید | اجرای فوق العاده خواننده عصر جدید سالن را مبهوت خود کرد | اجرای سه زبانه بی نظیر و مناجات با خدا احسان یاسین در عصر جدید غوغا کرد

ببینید | اجرای فوق العاده خواننده عصر جدید سالن را مبهوت خود کرد | اجرای سه زبانه بی نظیر و مناجات با خدا احسان یاسین در عصر جدید غوغا کرد
کدخبر : 560295

اجرای زیبا و احساسی احسان یاسین به سه زبان زنده دنیا در فینال عصر جدید را ببینید.

فینال عصر جدید برگزار شد. فینالیست های عصر جدید اجراهای خود را رفتند. احسان یاسین خواننده با احساس عصر جدید در فینال عصر جدید گل کاشت. فینال عصر جدید برگزار شد و باید منتظر اعلام نتایج باشیم.

ویدئوی اجرای فوق العاده احسان یاسین در فینال عصر جدید را ببینید.

عصر جدید یک مسابقهٔ تلویزیونی استعدادیابی است که توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ساخته و پخش می‌شود. این برنامه با تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی ساخته شده و پخش فصل اول آن از ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ از شبکه سه آغاز شده‌است. پخش فصل دوم این برنامه از ۶ اسفند ۱۳۹۸ و فصل سوم آن نیز از ۱ فروردین ۱۴۰۱، آغاز شد.

در این برنامه شرکت‌کنندگان به صورت انفرادی یا گروهی می‌توانند در رشته‌های مختلف هنری، علمی، ورزشی و سرگرمی از جمله خوانندگی، شعبده‌بازی، آکروباتیک، کمدی، ذهن‌خوانی، ریاضی، بیت باکسینگ، ژیمناستیک، دوبله و دابسمش، ورزش‌های رزمی، نمایش، پارکور و حرکات موزون شرکت کنند. این برنامه توانایی‌های مختلفی را از سراسر ایران جذب می‌کند. هر شرکت کننده تلاش می‌کند تا با نمایش استعداد خود، داوران حاضر را تحت تأثیر قرار دهد و از آن‌ها رای سفید یا آری بگیرد. داوران برنامه در فصل‌های اول و دوم امین حیایی، سید بشیر حسینی، آریا عظیمی‌نژاد و رؤیا نونهالی بودند. در فصل سوم حیایی، مجید اسماعیلی، کارن همایونفر و ژاله صامتی به عنوان داور حضور پیدا کردند.

عصر جدید

نقدهای دیگران به برنامه عصر جدید

عصر جدید در حال این که یکی از پرطرفدارترین برنامه‌های «صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران» است، منتقدانی هم دارد. برخی منتقدان معتقدند که تیم داوری عصر جدید همگون نیستند و اکثراً در حوزه‌هایی داوری می‌کنند که در آن تخصصی ندارند.

درحالی که عصر جدید علاوه بر کشف استعدادها، آموزش به خانواده‌ها، کمک‌های خیریه‌ای مختلف و مواردی از این دست، خدمات زیادی را ارائه کرده‌است؛ برای مثال، با یک شب تبلیغ باعث شد ایران رکورد دریافت کارت اهدای عضو را در جهان بشکند، هنوز عده‌ای با آن مخالفت می‌کنند. آن‌ها از این برنامه به دلیل تلاش برای درآمدزایی از هر روشی انتقاد کرده‌اند.

عده‌ای دیگر هم به استفاده از واژه «استعدادیابی» برای عنوان این برنامه اعتراض کرده‌اند و گفته‌اند کاری را که شرکت کنندگان در این مسابقه می‌کنند، نمی‌توان استعداد نامید و این برنامه را سرکوب کننده دانش آموزان ممتاز دانسته‌اند. این در حالی است که افراد تحصیلکرده‌ای مانند بشیر حسینی، که از داوران فصل اول و دوم بود، بارها اعلام کرد که مگر هدف از حداقل دوازده سال تحصیل در مدارس، کشف استعدادها نیست؟ عصر جدید هم دقیقاً دارد همین کار را انجام می‌دهد.

عصر جدید

عبدالله گیویان در مقاله‌ای تحت‌عنوان «عصر کدام جدید؟» در نقد این برنامه می‌نویسد:

شاید این «عصر جدید» به این معناست که بله «تلویزیون» و برنامه‌سازان آن تحت تدابیر داهیانه مدیران آن می‌تواند از غرب تقلید کنند و تنها کافی است غربی بودن و چرخش الگویی پس پرده آن تقلید، در هیاهو گم شود؟ شاید در «عصر» این مدیران می‌شود ادعا کرد که ما هم در «جدید» بودن چیزی کمتر از دیگران نداریم چون شبیه به آن‌ها برنامه می‌سازیم و می‌توانیم با صرف هزینه‌های زیاد مدعی شویم با دستکاری در «جلافت» ها بدعتی جدید به نام «سرگرمی» اسلامی خلق کرده‌ایم؟!

— عبدالله گیویان

داوران فصل ۳ عصر جدید (از ۱۴۰۱)

فصل سوم عصر جدید مسابقهٔ نمایش استعدادیابی ایرانی است که از ۱ فروردین ۱۴۰۱ از شبکهٔ سه سیما جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شود. احسان علیخانی همانند فصل‌های پیش مجری و میزبان برنامه است. امین حیایی این فصل به همراه مجید اسماعیلی، کارن همایونفر و ژاله صامتی داوران فصل سوم عصرجدید هستند.

عصر جدید

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: