قیمت دلار | نرخ دلار | قیمت یورو

قیمت دلار ۲۲ تیر ۱۴۰۱ | قیمت دلار در صرافی ملی چقدر شد؟

قیمت دلار 22 تیر 1401 | قیمت دلار در صرافی ملی چقدر شد؟
کدخبر : 560656

همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو ۲۸,۵۷۱ (بیست و هشت هزار و پانصد و هفتاد و یک تومان) و قیمت فروش یورو ۲۸,۸۵۸ (بیست و هشت هزار و هشتصد و پنجاه و هشت تومان) است.

قیمت دلار آمریکا امروز در صرافی بانک ملی ایران در مقایسه با قیمت دلار ملی اعلام شده در روز گذشته، ۲۷,۹۴۷ (بیست و هفت هزار و نهصد و چهل و هفت تومان) اعلام شد. قیمت دلار و یورو امروز در صرافی بانک ملی ایران اعلام شد.بر این اساس قیمت دلار آمریکا ۲۷,۶۶۹ (بیست و هفت هزار و ششصد و شصت و نه تومان) و قیمت دلار آمریکا ۲۷,۹۴۷ (بیست و هفت هزار و نهصد و چهل و هفت تومان) اعلام شد.

همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو ۲۸,۵۷۱ (بیست و هشت هزار و پانصد و هفتاد و یک تومان) و قیمت فروش یورو ۲۸,۸۵۸ (بیست و هشت هزار و هشتصد و پنجاه و هشت تومان) است.

تکلیف معامله گران قیمت دلار چه می شود؟

قیمت دلار

برخی از معامله گران معتقدند اگرچه احتمال احیای برجام ضعیف است ولی ممکن است ایران با آمریکا به یک توافق جدید دست پیدا کند. اما اثر این اتفاق در بازار ارز چقدر است؟قیمت دلار در چند وقت اخیر بین یک محدوده خاص منجمد شده است و ترس از عرضه ارز توسط نهاد بازار ساز موجب شده یخ اسکناس آمریکایی در تهران باز نشود. از سوی دیگر فضای پر از ابهام مذاکرات برجام به  احتیاط بازیگران ارزی  افزوده است. در شرایط فعلی معامله گران بزرگ نیز به راحتی حاضر نیستند، تن به  فروش ارز خود بدهند.

کاترین کولونا، وزیرجدید  امور خارجه فرانسه روز سه‌شنبه گفت تنها چند هفته تا پایان فرصت احیای برجام باقی مانده است.این مقام مسئول گفته ایران در مذاکرات دوحه به مواضعی که پیش از برخی توافق‌ها داشت، بازگشته است. 

احتیاط در بازار دلار 

قیمت دلار

با این حال برخی از معامله گران معتقدند اگرچه احتمال احیای برجام ضعیف است ولی ممکن است ایران با آمریکا به یک توافق جدید دست پیدا کند.از نظر برخی فعالان همین اتفاق موجب شده است که احتیاط برای معامله در بازار ارز افزایش پیدا کند و عده ای از معامله گران حاضر به فروش دلار نشوند . 

امروز در بازار متشکل قیمت دلار در مقایسه با روز گذشته رشد داشت و با افزایش ۱۴ تومانی که تجربه کرد، ۲۷,۷۹۵ (بیست و هفت هزار و هفتصد و نود و پنج ) تومان معامله شد. قیمت دلار امروز در بازار متشکل افزایش را تجربه کرد.

آخرین قیمت دلار در بازار متشکل

قیمت دلار

قیمت دلار در بازار متشکل، امروز به ۲۷,۷۹۵ (بیست و هفت هزار و هفتصد و نود و پنج ) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۰۵ درصدی داشته است.

جدول قیمت ۳ روز اخیر دلار در بازار متشکل

قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ

۲۷,۷۹۵ ۱۴ ۰.۰۵ ۱۱:۲۱

۲۷,۷۸۱ ۱۰ ۰.۰۳ روز قبل

۲۷,۷۷۱ ۲۷ ۰.۰۹ ۲ روز پیش

آخرین قیمت یورو در صرافی ملی

قیمت دلار

همچنین یورو در صرافی ملی با افزایش ۰.۱۶ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲۸,۸۵۸ (بیست و هشت هزار و هشتصد و پنجاه و هشت ) تومان معامله شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: