سهولت و امنیت با «نت بانک» هوشمند سامان

سهولت و امنیت با «نت بانک» هوشمند سامان
کدخبر : 587698

نت بانک سامان یک درگاه بانکی آنلاین و هوشمند است که به مشتریان امکان مدیریت عملیات بانکی خود را از طریق اینترنت می دهد. مشتریان و متقاضیان این خدمت هوشمند می‌توانند با استفاده از نت بانک سامان، به راحتی و بدون نیاز به مراجعه به شعب بانک، تراکنش های روزمره خود را انجام دهند. این درگاه امکان ارائه خدمات بانکی و غیربانکی به مشتریان بدون نیاز به واسطه ایجاد کرده است که در نسخه به روز شده خود دارای مزایایی جدید و جذاب است.

به گزارش شماواقتصاد: بانک سامان در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان و کاهش هرچه بیشتر نیاز به مراجعه حضوری به شعب و دستگاه های خودپرداز اقدام به ارائه خدمتی با عنوان «نت بانک سامان» کرده است که برای بهینه‌تر شدن این خدمت به صورت روزانه در حال بررسی و ارائه خدماتی جدید بر این بستر برای رفع نیازهای جدید مشتریان می‌کند.

بانک سامان طی سال‌های اخیر، از خدمت «نت بانک سامان» رونمایی کرد که بر مبنای آن تمام مشتریان می‌توانند با استفاده از نت بانک سامان در هر مکان و هر زمان، عملیات بانکی روزمره خود را با سهولت و سرعت و بدون مراجعه به شعب بانک سامان به صورت اینترنتی مدیریت کنند. این خدمت بانک سامان که در راستای امنیت و سهولت در کسب و کار راه‌اندازی شد، هم‌اکنون مزایای جدیدی در استفاده از این پلتفرم هوشمند را اضافه کرده است.

بانک-سامان1

نت بانک سامان، این امکان را به مشتریان می‌دهد تا بر مبنای آن بدون مراجعه به دستگاه های خودپرداز و به صورت آنلاین، برای هریک از کارت های بانکی خود در بانک سامان، رمز دوم دریافت کنند و در صورتی که مشتریان از طریق نت بانک اقدام به پرداخت قبوض خود کنند، با درج نشانی ایمیل، رسید واریز قبض برای آنها ارسال می شود.

امنیت بالای نت بانک با استفاده از رمز ورود پویا، امکان افتتاح انواع سپرده‌های کوتاه مدت و سرمایه‌گذاری از طریق نت بانک، امکان تنظیم عملیات انتقال وجه مستمر در بازه‌های زمانی موردنظر، امکان واریز با شناسه به یکی از شرکت‌های (پرداخت اول کیش، همراه اول، بورس کالا، بیمه سامان)، امکان ثبت درخواست معاملات آنی سهام برای آن دسته از مشتریانی که کد معاملات آنی سهام‌دارند، امکان استفاده از دستیار بانکی (محاسبه شبا، محاسبه سود سپرده)، امکان دریافت رمز مجدد نت بانک از طریق سایت سامان در صورت فراموشی رمز از قابلیت‌های مختلف درگاه بانک سامان می‌باشد.

خدمات درگاه برخط (اینترنتی) بانک سامان که تحت عنوان «نت بانک سامان» شناخته می‌شود، امروزه و با توجه به ضرورت استفاده از فناوری‌های نوین بر بستر خدمات بانکی برای سهولت انجام امور مشتریان بدون نیاز به مراجعه حضوری - که وقت و زمان زیادی را از مشتریان می‌گیرد و امنیت مالی آنها را به مخاطره می‌اندازد- بیش از پیش مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.

ویژگی‌های نت‌بانک هوشمند سامان

نت‌بانک سامان، یک خدمت هوشمند بر بستر وب است که از طرف بانک سامان ارائه شده است و ویژگی‌های بسیاری برای مشتریان خود دارد که به راحتی و کارآیی بالا در مدیریت مالی و انجام تراکنش‌های بانکی کمک می‌کند. در زیر، به برخی از این مزایا اشاره می‌کنیم:

۱. دسترسی آسان و آنلاین: یکی از مزایای اصلی اینترنت بانک سامان، دسترسی آسان و آنلاین به حساب‌های بانکی است. مشتریان می‌توانند از هر کجا و هر زمانی که بخواهند به حساب‌های خود دسترسی داشته باشند.

۲. صرفه‌جویی در زمان: استفاده از خدمات نت‌بانک به معنای صرفه‌جویی در زمان مشتریان است. زیرا نیازی به مراجعه به شعبه بانک یا صف‌های طولانی در بنک دریافت قبوض نیست و تراکنش‌ها به صورت آنلاین انجام می‌شوند.

۳. پرداخت آسان قبوض و اقساط: مشتریان می‌توانند به سادگی قبوض خدمات مختلف مانند آب، برق، گاز، تلفن، و اقساط اقساط مختلف را آنلاین پرداخت کنند.

۴. مدیریت مالی بهتر: اینترنت بانک به مشتریان امکان مشاهده موجودی حساب‌ها، استعلام وجوه چک‌ها، تاریخچه تراکنش‌ها و گزارش‌های مالی متنوع را ارائه می‌دهد که به آنها کمک می‌کند مدیریت بهتری از مالی خود داشته باشند.

۵. امنیت بالا: بانک سامان از تکنولوژی‌های امنیتی پیشرفته برای حفاظت از اطلاعات حساب‌های مشتریان استفاده می‌کند، این امر به مشتریان اطمینان می‌دهد که اطلاعات شخصی و مالی آن‌ها در امان است.

۶. کاهش هزینه‌های تراکنش: با استفاده از نت بانک سامان، هزینه‌های مرتبط با تراکنش‌های بانکی کمتر می‌شود؛ زیرا نیاز به چاپ چک و مراجعه به دفاتر بانک کاهش می‌یابد.

۷. پشتیبانی مشتریان: بانک سامان تیم پشتیبانی مشتری حرفه‌ای را برای رفع مشکلات و ارائه راهنمایی‌های لازم در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

۸.قابلیت انجام تراکنش‌های بین‌بانکی: مشتریان می‌توانند با استفاده از آن به راحتی تراکنش‌های بین‌بانکی مانند انتقال وجه به حساب‌های دیگر بانک‌ها را انجام دهند.

مزایای جدید نت‌ بانک سامان

نت بانک جدید بانک سامان که از روز دوشنبه 19 دی ماه عملیاتی شد، علاوه بر بهبود فضای کاربری و دسترسی‌ها، خدمات جدیدی را هم در اختیار کاربران قرار داده است. از جمله این خدمات می‌توان به توانایی ثبت درخواست افزودن عقد قرارداد بورسار از اینترنت بانک و سرویس‌های مربوط به عودت چک صیادی در نت بانک جدید اشاره کرد.

علاوه بر این، درخواست نمایش نام تایید کنندگان کارپوشه در رسید چاپی انتقال وجه کارتابلی در اینترنت بانک، درخواست افزایش تعداد رکوردهای هر صفحه در خروجی صورتحساب به فرمت pdf در اینترنت بانک، درخواست امکان تعیین ترتیب برای امضا داران در انتقال وجه کارتابلی، امکان پیوست نمودن فایل هنگام ثبت انتقال وجه کارتابلی، امکان تخصیص نام کاربری نت بانک شخصی برای تعریف کاربر مجازی از دیگر قابلیت‌هایی است که در نت بانک جدید بانک سامان عرضه شده است.

توجه داشته باشید که فقط اشخاص حقیقی یا حقوقی که در بانک سامان دارای حساب می باشند، می توانند وارد سامانه نت بانک سامان شوند. نشانی اینترنتی نت بانک سامان ib.sb۲۴.ir/webbank می باشد و احراز هویت مشتریان با کد ملی و شماره تلفن همراه انجام می شود. در صورت مفقودی یا سرقت کارت بانکی سامان، مشتریان می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی آن را مسدود کنند.

علاوه بر اشخاص حقیقی، دارندگان حساب بانکی حقوقی نیز قادر به استفاده از خدمات نت بانک سامان  می‌باشند. به عنوان مثال خدمات مربوط به ثبت یا انتقال چک برای اشخاص حقوقی خیلی کاربردی است و در اینترنت بانک سامان  انجام می شود. افرادی که دارای فروشگاه اینترنتی هستند برای فروش کالا به درگاه بانکی نیاز دارند. بانک سامان نیز بخشی را به عنوان درگاه پرداخت اینترنتی در نظر گرفته است تا افراد با تکمیل اطلاعات خواسته شده نسبت به دریافت درگاه اقدام کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: