شهردار منطقه ۲۰

بهره‌برداری از پروژه روگذر دسترسی جنوب حرم حضرت عبدالعظیم(ع) تا پایان سال جاری

 بهره‌برداری از پروژه روگذر دسترسی جنوب حرم حضرت عبدالعظیم(ع) تا پایان سال جاری
کدخبر : 592156

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ازروند اجرای پروژه روگذر دسترسی جنوب حرم حضرت عبدالعظیم(ع) بازدید به عمل آورد.

به گزارش شماواقتصاد: رضا شنگی شهردار منطقه در حاشیه بازدید هادی حق بین معاون فنی و عمران شهرداری تهران با اشاره به پیشرفت ۸٠ درصدی پروژه روگذر دسترسی جنوب حرم حضرت عبدالعظیم (ع) در تقاطع با بزرگراه شهید آوینی گفت: این پروژه با هدف کاهش بار ترافیک و کوتاه شدن مسیر دسترسی شهروندان از اواسط فرودین ماه سال جاری از سوی معاونت فنی و عمرانی و سازمان مهندسی عمران شهر تهران آغاز شده است.

شنگی با اشاره به مشخصات فنی این پروژه اظهار داشت: برای اولین بار در شهر تهران، از قرنیزهای بتنی طرح محراب در دیواره عرشه پروژه روگذر حرم حضرت عبدالعظیم(ع) استفاده شد.

لازم به ذکر است با نصب ۲۴ تیر پیش ساخته بتنی عرشه پل و اتمام قالب بندی با اجرای ورق های شادولاین، آرماتور بندی عرشه این پل در نیمه دیماه سال جاری آغاز شد و امروز اولین پارت بتن ریزی عرشه این پل از سمت شمالی در دستور کار قرار گرفت.

گفتنی است؛ پروژه احداث دسترسی جنوب حرم حضرت عبدالعظیم(ع) شامل احداث یک دستگاه پل رفت و برگشت (با طول ۷۲ متر و عرض ۱۵ متر) در امتداد خیابان شهید زهره‌وند بر روی بزرگراه شهید آوینی است که به همراه اجرای رمپ دسترسی غرب به شمال و لوپ دسترسی شمال به شرق تقاطع، باند جنوبی بزرگراه شهید آوینی به حرم حضرت عبدالعظیم(ع) را امکان‌پذیر می‌سازد.

 

روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: