با توجه به عملکرد موفق «بنو» در پرداخت کامل خسارات مشخص شد

مشتری‌مداری، سرلوحه تمامی اقدامات بیمه تجارت‌نو

مشتری‌مداری، سرلوحه تمامی اقدامات بیمه تجارت‌نو
کدخبر : 596128

پرداخت به موقع و انجام تعهد شرکت‌های بیمه‌ای در رشته خسارت از مهم‌ترین الگوهای تعیین‌کننده بیمه‌گر توسط مشتریان است. براساس اعلام مدیرعامل بیمه تجارت نو، این شرکت برای نخستین‌بار در دوره فعالیت خود موفق شد تا هیچ‌گونه معوقی در رشته‌های شخص ثالث و مسئولیت مربوط به دیات در سال گذشته نداشته باشد.

به گزارش شماواقتصاد: طبق گزارش دفتر برنامه ریزی و امور فنی معاونت طرح و توسعه بیمه مرکزی نشان می‌دهد که صنعت بیمه در سال ۱۴۰۲ در رشته حق بیمه‌های تولیدی ۶۰.۶ درصد و ۶۵ درصد در زمینه خسارت‌های پرداختی با مجموع پرداخت ۱۴۰ هزار میلیارد تومان این خسارت‌ها داشته است. شرکت بیمه تجارت نو که با نماد «بنو» در بازار سرمایه فعالیت می‌کند موفق شد تا در رشته شخص ثالث و مسئولیت مربوط به دیات، تمامی پرداخت‌های خسارت را به انجام برساند تا به سال جدید منتقل نشود. این اقدام نشان می‌دهد که بیمه تجارت نو توانسته به شعار خود که همان مشتری مداری سرلوحه تمامی اقدامات است، عمل نماید.

16748967577397jpsgeidtmqsg03vap9ovd4kqg

دکتر مهران رضوانی، مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو در این رابطه می‌گوید: «در تعامل مداومی که با بیمه‌گزاران و خریداران بیمه‌نامه‌ها داریم، از آنجا که همواره دغدغه و نگرانی آن‌ها از پرداخت خسارات در پرونده‌های مختلف در اولویت کاری شرکت قرار داشت مصمم شدیم، پرونده سال 1402 را با رفع بزرگ‌ترین دغدغه بیمه‌گزاران ببندیم.»

رسیدگی به انبوه پرونده خسارات عقب‌افتاده در میان دیگر فعالیت‌ها و مشغولیت‌های متعدد روزهای پایان سال، کاری اساسی و زیبا از طرف شرکت بیمه تجارت نو بود که با توجه به اهمیت حفظ حقوق مشتری با تلاش تمامی کارکنان این شرکت به طور کامل و دقیق به انجام رسید.

گام مهمی که در راستای افزایش رضایت مشتریان شرکت بیمه تجارت نو در پرداخت تمامی خسارات برداشته شد و سبب گردید تا هیچ‌ پرداختی در این زمینه برای سال ‍۱۴۰۳ باقی نماند. البته این اقدام شایسته و ارزنده در سال گذشته و تنها در راستای آمارسازی پایان سال نبود، بلکه از اول تا سیزدهم فروردین ماه ۱۴۰۳ نیز 600 خسارت اتومبیل از سوی بیمه گزاران به بیمه تجارت نو اعلام و توسط کارشناسان در کمترین زمان ممکن بررسی و ثبت شد.

مدیرعامل تجارت‌نو معتقد است که تجمیع خسارات و انباشت آن‌ها خود می‌تواند سبب تحمیل هزینه‌های سنگین‌تر به شرکت شود. به همین منظرو در این مسیر، سیاست‌گذاری‌های جدید هیات‌مدیره مبنی بر تکریم جایگاه بیمه‌گزاران و حفظ حداکثری حقوق ایشان سبب شد تا تمامی کارکنان مجموعه و مدیران اجرایی پس از ابلاغ برنامه مدیرعامل این شرکت، مصرانه‌تر گام بردارند.

شرکت بیمه تجارت‌نو به عنوان یک شرکت متعهد و مسئولیت پذیر در قبال بیمه شدگان خود، همواره ارائه خدمات سریع و به موقع را اولویت کاری خود براساس قانون تکریم مشتریان و مشتری‌مداری قرارداده است.

بنو، به منظور تسهیل در ارتباط بیمه گزاران با شرکت با استفاده از فناوری‌های نوین و بروز، با در اختیار گذاشتن درگاه های دیجیتالی متفاوت به بیمه گزاران خود از جمله اپلیکیشن بنو تلاش می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن خسارت‌های مشتریان را ارزیابی و پرداخت کند.

بیمه تجارت نو با تشکیل ۶۰۰ پرونده خسارت اتومبیل در دوره تعطیلات نوروز ۱۴۰۳، نشان داده است که به عنوان یک شرکت پویا و قابل اعتماد، همواره آمادگی خود را برای پشتیبانی از مشتریان در هر لحظه و هر مکان دارا می باشد.



گزارش: لیلا احمدی افشار

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: