رپرتاژ آگهی

موانع رسیدن به موفقیت را با پشتکار برطرف کنید

موانع رسیدن به موفقیت را با پشتکار برطرف کنید
کدخبر : 569475

در مسیر موفقیت پستی و بلندی های بسیاری وجود دارد که می تواند شما را از رسیدن به قله های موفقیت باز دارد، باید با پشتکار و دقت از آنها عبور نمود، داشتن یک کسب و کار موفق در زمینه های مناسب مختلف مانند تجارت انواع ترشی می تواند مسیر بسیار مناسبی برای رسیدن ب ثروت کلان باشد.

ترشی بادمجان شکم پر

یکی از چاشنیهای خوشمزه در سراسر دنیا ترشی بادمجان شکم پر است که آن را می توان به صورت فوری آماده نمود و از فروش خوبی نیز برخوردار است و افراد زیادی از راه درست کردن این محصول درآمد خوبی دارند.

اما نکاتی نیز باید در تهیه ترشی رعایت کنید مواد ترشی باید سالم و تمیز باشد اگر از خیار استفاده می کنید برای جا انداختن خیار شور، خیارهای باریک و ریز را تهیه کنید میزان تندی و ترشی بستگی به میل و ذائقه خودتان دارد به همان اندازه می توانید فلفل آن را اضافه یا کم کنید.

جالب است بدانید که هرچه ترشی ریز تر باشد زودتر جا می افتد از ظروفی که برای تهیه ترشی استفاده می کنید حتما از جنس ظروف شیشه ای باشد و درپوش محکمی نیز داشته باشد چرا که ظروف پلاستیکی، سفالی و فلزی برای این کار مناسب نیستند.

 

 

ترشی کلم سفید زعفرانی

از صیفی جات و سبزیجات مختلفی مانند کلم سفید، هویج نارنجی، بادمجان و غیره می توانید انواع ترشی را تهیه کنید از کلم سفید برای تولید ترشی کلم سفید زعفرانی و ساده استفاده می شود.

برای پاسخگویی به این سوال باید به شما عزیزان عرض کنیم که می توانید با توجه به سلیقه خود انواع ترشیها مانند ترشی کلم سفید مخلوط، ترشی کلم سفید لیته وغیره را با کلم سفید تهیه کنید.

برای نگهداری ترشی باید آن را در مکانی خنک قرار دهید و هیچ گاه برای برداشتن ترشی از قاشق کثیف و مرطوب استفاده نکنید به ویژه اگر قاشق چرب باشد، چون می تواند باعث خراب شدن ترشی شود‌.

از خواص ترشی می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:کاهش قند خون: در تهیه ترشی چون از سرکه استفاده می شود، می تواند قند خون را کاهش دهد.

خواص تغذیه ای فراوان: در تهیه ترشیجات چون از سبزیجات و صیفی جات به صورت خام استفاده می شود و مواد تحت حرارت قرار نمی گیرند تمام خاصیتهای آنها حفظ می شود.

 

 

image002 (9)

 

ترشی لیمو ترش

ترشی لیمو ترش یکی از خوشمزه ترین و می توان گفته از پر خاصیت ترین ترشی ها می باشد. ترشی لیمو ترش اصالتا برای عربستان می باشد و بیشتر به صورت تند تهیه می شود و در کنار انواع پلوها و کباب ها بسیار دلچسب خواهد بود.

 شاید برای شما هم جالب باشد که از لیمو ترش ترشی تهیه می شود اما مطمئن باشید اگر یکبار این ترشی را تهیه کنید طعم و مزه آن از یاد شما نخواهد رفت.

برای تهیه این ترشی می توانید لیمو ها را حلقه کنید یا چهار قاچ کنید و اگر لیموهای شما در سایز کوچک بود می توانید به صورت درسته استفاده کنید. اما از خواص این ترشی می توان گفت سرشار از ویتامین C است، اضطراب را از بین می برد، تب را پایین می آورد.

 

 

image003 (7)

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: