رپرتاژ آگهی

موفقیت در کمین شماست، آن را جدی بگیرید

موفقیت در کمین شماست، آن را جدی بگیرید
کدخبر : 569476

موفقیت یکسری قوانین و چهارچوب های مشخصی دارد. یکی از راه های موفقیت و ثروتمند شدن تولید و فروش محصولی است که مواد اولیه آن به دست ما راحت می رسد. تولید روغن موتور یکی از این محصولات می باشد که در ادامه به آن می پردازیم.

روغن موتور ایرانول

اغلب سازندگان خودروهای بنزینی معتقد هستند که خوردوها می بایست هر ۱۲۰۰۰  روغن شان تعویض شود تا بدین طریق شاهد عملکرد معمولی و مطلوب آنها باشیم با این حال شاید برای شما سوال باشد که روغن موتور ایرانول ۱۶۰۰۰  چند کیلومتر کار می کند شاید در نگاه اول بگویید که خوب مشخص است که این روغن ها باید ۱۶۰۰۰کیلومتر را طی کنند اما باید خدمت تان عرض کنیم که عوامل متعددی می تواند در این موضوع دخیل بوده و در آن تاثیر گذار باشد .

برای مثال زمان انتظار شما در ترافیک ها یا روشن بودن درجای خودرو نیز می تواند موثر واقع شود بنابراین ممکن است شما روغن ۱۶۰۰۰  برای خوردوی تان تهیه کرده باشید اما در پایان شما باید در کیلومتر۱۵۰۰۰  آن را تعویض نمایید چرا که ظرفیت نهایی آن قبلا پر شده است.

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که با مایل به خرید روغن موتور ایرانول ۱۶۰۰۰ هستید لازم است بدانید که روغن موتورهای باکیفیت خصوصا نوع تمام سنتتیک قابلیت جمع آوری و جذب دوده هایهای حاصل از احتراق و اسیدهای اکسیداسیون را خواهد داشت.

 

 

روغن موتور پراید یورو ۴

لازم است شما قبل از خرید روغن موتور پراید یورو 4 مناسب نوع موتور خودرو خود را بشناسید و با کسب اطلاعات در این زمینه که چه نوع روغن موتوری برای هر نوع پراید مناسب است جهت خرید آن اقدام کنید.

در ابتدای دهه ۹۰ با هدف افزایش کیفیت موتور خودرو پراید، مدلهای جدبد تولید شده با موتورهای جدیدی که با اصطلاح یورو ۴ در بازار شناخته می شوند، وارد بازار شدند که تفاوت بسیاری با موتورهای قبلی نصب شده در تولیدات سالهای قبل داشتند.

به دلیل تفاوت در موتور نصب شده برای روی انواع پراید تولید شده در طی این سالها باید از نوع متفاوتی از روغن موتورهای موجود در بازار برای موتور آنها استفاده کرد تا از آسیب به قطعات جلوگیری کرده و باعث حرکت روان خودروها شد.

 

 

image002 (10)

 

روغن موتور دو زمانه

برای تمامی ماشین آلات و دستگاه های ذکر شده نیاز است تا از روغن موتور دو زمانه ویژه استفاده شود و بدین صورت از مزایای کاهش اصطکاک، تمیزکاری موتور، میزان احتراق مناسب، تولید دود و مواد آلوده کننده کمتر بهره برد.

صاحبان دستگاه های ذکر شده و ماشین آلات مشابه که دارای موتور دو زمانه هستند باید در زمان انتخاب روغن موتور به جزییات دقت کنند و بهترین روغن موتور ممکن برای موتور دو زمانه را تهیه کنند زیرا که مهم است که چه نوع روغنی به موتور افزوده می شود.

سایت فروش روغن موتور با عرضه انواع روغن موتور دو زمانه با برندهای مختلف در بازار شرایط خرید این محصول را با ساده ترین حالت فراهم کرده است تا افرادی که قصد خرید روغن موتور دارند بتوانند خرید روغن موتور دو زمانه را انجام دهند.

 

 

image003 (8)

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: