رپرتاژ آگهی

موفقیت مالی چگونه در زمانی کوتاه حاصل می شود

موفقیت مالی چگونه در زمانی کوتاه حاصل می شود
کدخبر : 569477

برای رسیدن به موفقیت مالی همیشه از تجربیات بزرگان استفاده نمایید تا زودتر به آن برسید، همچنین یکی از مهم ترین نکات برای موفقیت عرضه محدود محصولات تولیدی شما است، مثلا من با تولید محصولاتی مثل پسته اکبری، پسته خام و پسته صادراتی رفسنجان توانستم ثروتمند شوم. شما در ادامه با این محصولات آشنا خواهید شد.

پسته اکبری

عوامل مختلفی بر قیمت پسته اکبری دخیل می باشند که از مهم ترین آن ها می توان به محل کشت و تولید پسته و کیفیت آن اشاره کرد.

این محصول در مناطق مختلف کشورمان کشت و پرورش داده می شود و با کیفیت و هزینه های متفاوتی در کارخانه های تولیدی فرآوری و بسته بندی می شود که می توان گفت ویژگی های ظاهری پسته، نوع و کیفیت بسته بندی در تعیین قیمت نقش دارند.

همچنین امروزه روش های مختلفی برای خرید پس فروش پسته وجود دارد که این امر نیز در تعیین قیمت دخیل است.

قیمت انواع پسته در خرید های مستقیم و اینترنتی با توجه به دخالت نداشتن واسطه ها بسیار مناسب و ارزان تر است و به همین دلیل امروزه اغلب مشتریان این نوع خرید را انتخاب می کنند.

پسته فندقی کاربرد زیادی در قنادی ها، تولید کننده های مواد غذایی و آجیل و … دارد و یکی از پسته های با کیفیت و درجه یک صادراتی به شمار می آید که هر ساله به بسیاری از کشور های مختلف جهان صادر می شود.

 

 

پسته اکبری خام

کشور ایران یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان بهترین پسته اکبری خام دستچین در جهان به حساب می آید که توسط کشاورزان در شهرهای مختلف ایران از جمله رفسنجان، دامغان، قم و غیره کشت می شود.

در بین تمامی انواع آجیل می توان گفت پسته طرفداران بیشتری دارد و یکی از خوشمزه ترین و پر خاصیت ترین مغزها به حساب می آید.

در واقع بسیاری از انواع آجیلها جز میوه و یا دانه های فرآوری شده هستند برخی از آجیلها جز حبوبات هستند مثل بادام زمینی و برخی دیگر جز دانه های میوه هستند مثل بادام و برخی دیگر در دسته ی میوه ها هستند مثل فندق جالب است بدانید که پسته هم جز دسته آخر یعنی میوه ها هست.

در نقاط مختلف ایران با توجه به شرایط متفاوت آب و هوایی رقمهای مختلف پسته از نظر کیفیت، طعم، رنگ و اندازه به دسته های مختلفی تقسیم می شود و یکی از بهترین و مرغوب ترین نوع پسته در ایران پسته اکبری رفسنجان می باشد.

 

 

image002 (11)

 

پسته صادراتی رفسنجان

با این وجود به طور حتم استان کرمان بزرگ ترین تولید کننده پسته صادراتی رفسنجان در ایران در طول چند دهه گذشته بوده است و برای همین است که هر ساله بالاترین حجم و وزن تولید و فروش پسته را در کشور دارد.

در بین شهرستانهای قرار گرفته در استان کرمان نیز شهرستان رفسنجان رتبه اول تولید پسته را در سالهای گذشته از آن خود کرده است.

 

برای همین است که بخش مهمی از صادرات استان متعلق به تولیدات برداشت شده در شهرستان رفسنجان است.

لازم به ذکر است بنا بر بررسی انجام شده در سال 1400 پیش بینی تولید حدود 22 هزار تن پسته در این شهرستان شده بود که به دلیل مشکلاتی مانند بروز خشکسالی و تغییرات اقلیمی کمتر از میزان تولید پیش بینی شده در سال 99 بوده است.

 

اما در کل تولید رفسنجان در بین سایر شهرستانهای استان بیشتر بوده است و برای مثال تولید پسته رفسنجان از مجموع تولید پسته در سیرجان و زرند نیز بیشتر بوده است.

 

 

image003 (9)

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: