رپرتاژ آگهی

میلیاردر شدن من با شروع کسب و کار دستگیره

میلیاردر شدن من با شروع کسب و کار دستگیره
کدخبر : 569483

داشتن یک ثروت زیاد موضوعی است که جزء آرزوهای هر شخصی است. اما رسیدن به این آرزو نیازمند تلاش بی وقفه و صبر و نظم است. من با ورود به عرصه کسب و کار دستگیره توانستم راه خود را پیدا نموده و درآمدی عالی برسم. کسب و کار محصولات بسیاری دارد که در اینجا به بخشی از این محصولات اشاره می‌کنم.

دستگیره کابینت خارجی

این روزها خانمها علاقه خاصی به دکوراسیون آشپزخانه خود می دهند به همین خاطر از دستگیره کابینت خارجی با طرح مدرن و سرامیکی زیادی استقبال می شود این مدل از دستگیره ها که از جنس سرامیک و فلز ساخته می شود و در رنگ و طرحهای مختلفی تولید می شود باعث می شود تا طرحهای زیبای آن به آشپزخانه جلوه خوبی ببخشد این مدل از دستگیره ها در مختلفی از جمله سنتی و مدرن تولید می شود.

مخصوص نصب به روی کابینت های هایگلاس و ام دی اف هست و در دو نوع تک پیچ و دو پیچ تولید و به فروش می رسد. دستگیره کابینت مخفی: یکی دیگر از به روز ترین نوع دستگیره کابینت می توان به آن اشاره کرد دستگیره مخفی است این نوع دستگیره ضمن دارا بودن از طراحی شیک و به روز محیطی منظم تری به آشپزخانه شما می دهد این کار طرفداران خاص خود را دارد و معمولا به دستگیره ها دستگیره شاخه نیز گفته می شود.

 

 

دستگیره کابینت کلاسیک

دستگیره کابینت کلاسیک جزء یکی از پر فروشترین مدلهای دستگیره کابینت جدید  در بازار است. زیرا از این مدل از دستگیره بروی بیشتر کابینتهای ام دی اف و مدرن بسیار پرکارند که خود می تواند نقش بسیار زیبا و سنتی بروی کابینت پیاده کند در ساخت این دستگیره از انواع فلزات استفاده شده ولی یکی از رایج ترین فلز به کاربرده شده در این محصول استیل است که بسیار پرزرق و برق است و ترکیب رنگ استیل با سرامیک رنگی به کاربرده شده در دستگیره زیبایی خاصی به کابینت می دهد.

دستگیره خطی که به دستگیره دو پیچ نیز معروف است در مدلهای مختلفی موجود است به عنوان مثال طراحی برخی از این محصولات به صورت قوس دار و برخی دیگر به صورت خطی با لبه های تیز است و برخی دیگر ظاهری شبیه به حرف اس انگلیسی می باشد.

 

 

image002 (17)

 

دستگیره

در هنگام انتخاب این دستگیره حتما به فاصله پیچ تا پیچ و رنگ آن و همخوانی آن با دکوراسیون موجود با لوازم آشپزخانه دقت کنید طول ما بین دو پیچ دستگیره نیز متفاوت است و اندازه های مختلف تولید شده معمولا دستگیره دو پیچ به دستگیره ای گفته می شود که با کمک دو پیچ به بدنه کابینت متصل می شود این مدل گزینه ای مناسب برای تمامی کابینتها به خصوص برای کشوهایی که وزن بالایی دارند میباشند دستگیره دو پیچ در انواع متفاوتی مانند دستگیره سرامیکی، مدرن و خطی موجود است.

در طراحی این دستگیره از سرامیک و فلز استفاده شده است بروی سرامیک به کاربرده شده در این نوع دستگیره طراحی پرنقش نگاری به کار گرفته شده است که میتواند کمک زیادی به زیبایی محیط آشپزخانه بکند .

 

image003 (15)

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: